14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    freeway

foto's van windows naar iPad

mijn broer heet een iPad gekocht. Hij heeft verder nog niets van apple.

Hij wil dus foto’s op de iPad zetten.

Filmpjes lukt via iTunes

Iemand een suggestie?

alvast bedankt

Bijdrager
    Oppie

Lees dus eens voor de grap de gebruiksaanwijzing (pagina 68 onderaan).

Bijdrager
    rtgrs

Waarschijnlijk via iTunes, aangeven uit welke map de foto’s gekopieerd moeten worden.

Bijdrager
    freeway

bedankt voor de reacties,

Oppies suggestie vereist een iPad Camera Connection Kit 29 euri, was een beetje een tegenvaller voor hem, hij dacht met het de iPad klaar te zijn, ik eigenlijk ook.

Maar ehh thats it?

@rtgrs die map in iTunes hoe doe je dat? Ik kan dit niet vinden.

Bijdrager
    rtgrs

Het was een gok… Ik heb geen Windows, dus kan het niet voor je uitzoeken. Ik weet zeker dat een help-functie of gebruiksaanwijzing hulp biedt.

Bijdrager
    Oppie

Nee hoor, die suggestie is gewoon deze tekst uit de genoemde gebruiksaanwijzing:

Op de pc kunt u foto’s synchroniseren met Adobe Photoshop Elements 8.0 of hoger. Ook kunt u foto’s en video’s synchroniseren vanuit elke willekeurige map met afbeeldingen op uw Mac of pc. (Via het paneel ‘Foto’s’ in iTunes.)

Download: http://manuals.info.apple.com/nl_NL/iPad_iOS4_Gebruikershandleiding.pdf

Bijdrager
    Maverick9898

Zoals rtgrs zegt. Als je je iPad aansluit zit er als het goed is gewoon een tabje in iTunes bij je iPad met ‘Photos’. Bij Windows kan je dan een mapje aanvinken waar je foto’s uit gehaald worden. Maar dit kan je inderdaad redelijk makkelijk vinden in een handleiding of even met Google zoeken. Kijk hier maar eens;).

Bijdrager
    freeway

Ja het is gelukt, hier zijn interpretatie van de aanwijzingen

het is gelukt!!!
    Dit is wel een heel geheim knopje.
    Je moet dus klikken op DXevices – Botsteeg IPAXD en dan helemaal rechts boven een tabblad selecteren.
    Waarom staat er niet in de treeview Photo tussen Music, Movies Podcast etc?
    Hoe dan ook bedankt.

Dus oppie, maveric rtgrs hartelijk dank
    Voeg of later koopt i vast een iMac

Bijdrager
    Maverick9898

Nouja dat zou hij dus wel moeten staan. Heeft ie z’n iPad geJBed ofzo?

Moderator
    unSOUND

Nou ja, een “geheim knopje”… Het is gewoon één van de tabbladen die je kunt bekijken bij de Synchronisatie-instellingen.

Bijdrager
    freeway

he he , we hebben het over mijn broer he,

dus niks gejaibraeked en een geheim knopje is een geheim knopje zolang je het niet ziet.

Moderator
    unSOUND
    freeway op 02 januari 2011

een geheim knopje is een geheim knopje zolang je het niet ziet.

Dus ik had helemaal geen bril nodig, die letters op dat witte bord waren gewoon geheim ! :crazy:

Bijdrager
    Maverick9898

Oh w8 ik begreep zijn message verkeerd. Nee dan heeft hij inderdaad niet goed gekeken. Waarom het niet in de tree-view staat? Omdat de foto’s niet in iTunes zelf staan, maar iTunes is de doorgeefluik van die foto’s. Dat geldt niet voor de zaken in de tree-view.

Bijdrager
    Oppie

Ik begrijp hier geen snars meer van; is dit in de categorie ‘moeilijkheden maken die er niet zijn’, of ben ik gewoon te dom?!:nerd:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.