4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Forum.

Foto's van Macbook naar externe harde schijf.

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een macbook air gekocht. Ik wil graag de foto’s die op mijn macbook staan (in de app: Foto’s) op een externe harde schijf zetten, nou kom ik er zelf niet achter hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Foto’s slepen naar de externe harde schijf werkt niet, wanneer ik dat probeer blijft er een rondje met een streepje onder de gesleepte foto’s staan waardoor ik de gesleepte foto’s niet kan plaatsen.

Bijdrager
    SunKeeper

Archief > Exporteer

Daar kun je precies aangeven hoe en wat, in de laatste stap (tweede venstertje) geef je aan waar ze moeten komen te staan.

Je kunt ook een complete bibliotheek kopiƫren, kijk dan in je Afbeeldingen-map in je thuismap.

Sleutelbeheerder
    Night

Als je de Bibliotheek hebt gekopieerd uit de Afbeeldingen-map, start je daarna Photo’s op met de ALT-toets ingedrukt gehouden. Je kan dan kiezen voor ‘Andere Bibliotheek’ en degene selecteren, die je op de externe HDD hebt staan.

Bijdrager
    Rickje

Photo’s is zo een achterlijk kutprogramma geworden. Gewoon foto’s het programma uit slepen kan niet, of nauwelijks. In ieder geval was dat op geen enkele wijze mogelijk met een gedeeld album dat ik had. Te belachelijk voor woorden. Stelletje idioten. Ik ben geen Windows gebruiker die ’t boekje wil volgen en via ‘Archief -> Exporteer’ de foto’s alleen maar geĆ«xporteerd krijgt.

Gewoon fucking DRAG EN DROP APPLE.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.