5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    bavkle

Foto's van geformatteerde SD kaart terug halen

Ik heb een oude SD kaart (128 GB). Deze wou ik aflezen op mijn MacBook. Hier gaf hij een melding dat hij de kaart niet herkende. Dus in de telefoon geprobeerd. Ook niet herkend. Vervolgens nog op een Windows geprobeerd. O贸k niet herkend. Dus heb ik de kaart maar geformateerd met het idee dat ik dan wel een recovery ging doen. Maar heb nu 2 programma’s geprobeerd en kan met een deep scan maar 5 hele oude foto’s terugvinden, terwijl er veel meer foto’s op moeten staan.

Is het nu einde verhaal, of is er nog hoop door een expert er naar laten kijken?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een oude SD kaart…

Niet om het even; maar jij bewaart foto’s op een SD-kaart, en denkt dan na een tijdje; ‘laat ik er nu toch maar eens een backup van maken’?

Dat is misschien niet heel handig?

En ik geloof dat die tussenstap van formatteren ook niet de slimste was.
    De software die informatie kan terughalen van onleesbare kaarten, doet dit bij voorkeur v贸贸rdat jij de boel weer opnieuw formatteerd.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

De software die informatie kan terughalen van onleesbare kaarten, doet dit bij voorkeur v贸贸rdat jij de boel weer opnieuw formatteerd.

dat dus

Bijdrager
    bavkle

Probleem was dat de telefoon waar hij in zat gestolen was en we gister het kaartje terug hebben gekregen. Lang verhaal.

Bijdrager
    vuurvreter

@bavkle,

Probleem was dat de telefoon waar hij in zat gestolen was en we gister het kaartje terug hebben gekregen. Lang verhaal.

In dat geval mag je hem zeker formateren, goed gedaan knul(y):wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.