4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    athens

Foto’s van canon eos-400 D overzetten naar iPod 80Gb.

Is er een oplossing om foto’s vanuit een digitale camera (Canon EOS-400) over te zetten naar een iPod 80gb?
    Ik wil de ipod gebruiken als een opslagstation voor mijn vakantie foto’s tijdens de vakantie, dit om weer opslagruimte te krijgen op mijn CF Compact Flash Card.
    Wel met behoud van de originele resolutie.

Bijdrager
    MacMartino

ja hoor, gewoon de iPod als disk beschikbaar maken (zodat je er files op kan zetten)
    en met de standaard camera adapter van Apple/Belkin kan je er je files op zetten.
    Gaat niet heel snel en kost wel veel batterij; dus zorg dat je wel je opladers mee
    neemt!

Bijdrager
    MacJampudding

Het gaat inderdaad niet snel maar het werk wel perfect. Ik heb zelf ook een EOS 400 en die doet het prima met de iPod video 60GB.
    Maar wacht wel niet tot je kaart volledig vol is.. en nog een tip .. hou er rekening mee dat je OF de camera-adapter OF de voeding van de iPod kan aansluiten… en het VREET batterij van de iPod.

Bijdrager
    ralphwild

Ik heb nog steeds een probleem met het overzetten van m’n foto’s van de Eos 400D naar m’n iPod video. In iTunes heb ik “Gebruik als schijf activeren” ingesteld, maar toch werkt het niet.

Ik vermoed dat ik iets niet goed doe met m’n camera (vekeerd menuutje, verkeerd knopje, ik ben niet zo handig met dien dingen…)

Heeft er iemend raad?:?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.