7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Massahari

Foto's van 3gs naar 4 of anders…

Ik ben recentelijk in het bezit van een iPhone 4, wil al mijn foto’s die nog op de 3GS staan backuppen naar mijn MBP, of anders overzetten naar mijn nieuwe iPhone, hoe doe ik dat het beste?

Bijdrager
    KarelWillem

Je synct je iPhone 3Gs toch gewoon met je Mac?
    Dus worden de foto’s overgezet naar iPhoto.

En dan sync je ze later weer naar je 4.

Bijdrager
    mymac

Ik heb er voor gekozen om ze eerst in iPhoto (of Aperture) te importeren zodat ik ze gewoon op m’n Mac heb, en op de iPhone 4 alleen maar de nieuwe foto’s. Je kunt ze dan altijd door middel van een album in iPhoto (bijvoorbeeld ‘iPhone 3GS’) weer op je iPhone 4 synchroniseren. Maar dan is ’t wel duidelijk welke foto’s van je 3GS zijn en welke van je 4. Is het meest overzichtelijk, dus dat zou ik doen. ’t Grote voordeel is dat je ze dan niet in je filmrol hebt staan en je die foto’s er ook af kunt laten.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zeg ik ja.:lol:

Bijdrager
    mymac

Ja klopt, maar dat zag ik pas na de knop ‘Verzend’ aan te klikken:razz: Ik heb er nog maar een voordeel bij genoemd, dan voegt het tenminste nog iets toe:innocent:

Bijdrager
    Massahari

Ok thanks voor jullie replies. Zal het vanavond even proberen om de boel te synchen richting iPhoto.

Bijdrager
    Lapdog

Informatie over waar de foto’s mee gemaakt zijn staat ook in de metadata van de foto’s.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.