3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    schnhvn

Foto's uploaden naar iCloud blijft op bijwerken staan iMac

Heb besloten om al mijn foto’s op de imac veilig te stellen naar iCloud. Heb nu 200Gb opslag gekocht om zodoende voldoende ruimte te hebben.

Alleen nu blijft de iMac al een paar dagen staan op “bijwerken” en zie verder niets gebeuren op de iMac.
    Op de iPad en iPhone heb ik inmiddels wel alle foto’s beschikbaar. Alle nieuwe foto’s die ik met met de iphone komen ook niet op de iMac terecht meer.
    Ben op de iMac al een keer uitgelogd op iCloud en weer terug maar dat helpt verder niets.

Wat kan ik verder doen of doe ik fout? Meer mensen die dit herkennen of nog liever een oplossing hebben?

Bijdrager
    Dexter_202

Dit is een bekend probleem; het internet staat vol met berichten dat het uploaden/syncen ongelooflijk lang duurt of gewoon helemaal stopt. Ik heb het zelfde probleem en helaas nog geen oplossing.

Ik ben momenteel Google’s alternatief (Google Photos) aan het testen en dat werkt echt heel erg goed. Gratis onbeperkte opslag (met gecomprimeerde foto’s en video’s) of betaalde opslag voor originele kwaliteit, maar wel goedkoper dan iCloud. Uploaden/syncen gaat veel sneller en de zoekfunctie in de app en in de browser is fenomenaal! Helaas is er geen desktop app van, dus op je Mac kun je je foto’s alleen via de browser bekijken.

Misschien niet het antwoord dat je zoekt, maar wellicht een overweging waard als het met Apple’s iCloud echt niet werkt.

Geblokkeerd
    SusanUSA

De verbinding verbreken en opnieuw maken wil nog wel eens helpen. Of uit / inloggen op het iCloud account.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.