6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JAG

Foto’s uploaden naar Facebook

Momenteel is uploaden van foto’s naar Facebook niet meer mogelijk, zowel op Macbook alsook op iMac. Wat zijn de mogelijkheden om dit wel (weer) te doen?

Inactief
    Anoniem

Sinds wanneer? Welke macOS en Safari versie heb je? Iets meer info helpt vaak.

Inactief
    Anoniem

..maar inderdaad: hoe belangrijk is het nou om naar Facebook te kunnen uploaden hè ☺️. Begrijpelijk dat je niet meer reageert.

Bijdrager
    KarelWillem

Zowel gisteren als vandaag heb ik geen enkel probleem met uploaden van foto’s naar Facebook vanaf de Mac.

Maar het is inderdaad super irritant als iemand een vraag stelt, en dan meteen vertrekt uit het gesprek. Dat is net zoiets als aan iemand vragen hoe het met hem gaat, en dan direct weglopen voordat je het antwoord hebt gehoord.

Helaas is dat wel hoe veel mensen online communiceren.

Inactief
    Anoniem

Ik blijf dat bizar vinden.. Druk druk druk, het zal best maar als je de moeite neemt om een vraag te stellen is het toch een veel kleinere moeite om even te kijken of er antwoord is gegeven (12 minuten later notabene).

Anyway, er was een probleem met uploaden op bepaalde websites – ook op dit forum – met een vorige Safari versie onder (in ieder geval) Mojave. Vandaar ook de eerste vraag. Dat zou met de 14.0.3 update opgelost moeten zijn. Misschien dat dat het hier is, zeg ik dan maar even voor eventuele meelezers of anderen met een soortgelijk probleem.

Bijdrager
    Ome Kor

Inderdaad, met de laatste versie van Safari 14.0.3 is mijn upload probleem onder Mojave opgelost.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.