5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JimTer

Foto’s uitwisselen tussen iPhone-Ipad-Imac

Ik ben eerlijk gezegd al tien jaar de kluts kwijt als het gaat om de onderlinge uitwisseling van de foto’s op mijn apparaten.

Mag ik van jullie weten hoe jullie dit naar tevredenheid hebben opgelost?

* Ik gebruik nu de Foto’s-app en een fotostream loopt mee via de cloud.
    * Af en toe sluit ik mijn iPhone en iPad aan op de moedercomputer om deze bij te vullen. (Is dat nog nodig?)

Enfin.

Bijdrager
    pruus

Als jij de foto’s op de iCloud synchroniseert, dan kun je op alle apparaten, als hetzelfde zijn ingesteld, alle foto’s bekijken. Ik gebruik daarnaast ook Google foto. Want dan heb je nog een extra backup. Alleen dan weer niet alle toestellen voor die backup accorderen, want kan krijg je heel veel dubbel.

Bijdrager
    Eagle Eye

Ik gebruik mijn iMac als “hoofd apparaat”. En maak gebruik van een TimeMachine backup.
    Ik vind het niet echt nodig dal al mijn foto’s op al mijn andere apparaten staan.
    Als ze eenmaal op mijn iMac staan verwijdere ik ze van mijn andere apparaten.
    Wil ik wel bepaalde foto’s op mijn andere apparaten dan deel ik die met het Foto’s programma op mijn iMac.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Nee, niet meer nodig.

Ik heb gewoon Google Foto’s. Veel handiger. Wel even opletten bij het instellen, dat het onbeperkt gratis blijft.

Fotostream kan aanblijven, dan is op je Mac ook alles up-to-date gesynct naar Foto’s.

maar iCloud foto’s doe ik overal uit.

Bijdrager
    KarelWillem

aartjan.nl/blog op 24 januari 2020 om 22:06
    Ik heb gewoon Google Foto’s….

Let wel op dat alles wat meer dan 16MP is, wordt gedowngrade naar 16MP.

En dat video niet hoger dan 1080p komt.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 3 dagen geleden door KarelWillem.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.