3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Cashh

Foto's uit iCloud terugzetten op iPad

Hallo,

ik loop tegen een probleem aan met mijn iCloud en kan het antwoord niet vinden op internet tot dusver.
    Tijdens een rondreis van 5 maanden heb ik foto’s gemaakt met mijn telefoon. Daarbij had ik een Fotostream aan staan en werd er zo nu een dan ook een reservekopie gemaakt in de iCloud. (Ik heb pas net ontdekt dat dat ook nog weer twee verschillende dingen zijn)

Vervolgens is mijn telefoon gestolen op 13-2. Drie weken later had ik een nieuwe telefoon en kon ik zien dat op 12-2 mijn laatste reservekopie is gemaakt die 8.5 GB groot is. Deze telefoon heeft wel een aantal foto’s gesynchroniseerd.

Nu heb ik sinds 2 dagen een iPad waarop ik de reservekopie van 12-2 (nog steeds 8.5 GB groot) heb geïnstalleerd en probeer ik alle foto’s die mijns inziens daarin moeten staan op mijn iPad te krijgen, maar ondanks dat ik alle streams heb aanstaan gebeurt er niets.

Twee vragen dus:
    1. Ben ik al mijn foto’s kwijt omdat ze in de Fotostream stonden?
    2. Zo niet, en laat het alsjeblieft niet zo zijn, hoe krijg ik de foto’s van mijn iCloud in de fotobibliotheek van mijn iPad?

Bijdrager
    makasa

Via iPhoto heb je ook toegang tot de streams. Dus daar kan je ze ook van copieren.

Bijdrager
    Cashh

Bedankt voor je reactie, echter is het mij nog steeds niet gelukt. Zoals het er nu naar uitziet moet ik een nieuwe iPhone kopen om de foto’s terug te vinden.

Ik probeer het nu via mijn iMac.

Iemand een idee welke truc ik moet gebruiken om foto’s opgeslagen in de reservekopie van mijn iPhone terug te vinden op mijn iMac?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.