6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Broer T.

Foto's uit camera van iPad verwijderen

Via de camera connector kit heb ik een kleine 4 Gb aan foto’s uit mijn camera naar mijn iPad 2 ge├»mporteerd. Nu is het tijd om ze te verwijderen, maar ik heb geen idee hoe. Ik kan wel overal instructies vinden over hoe je foto’s ge├»mporteerd uit iPhoto verwijdert, maar niets over dit scenario.

Iemand de verlossende tip?

Dank!

Bijdrager
    fred44nl
    Bijdrager
    fred44nl

Bijdrager
    Broer T.

Dankjewel Fred. Google was meer jouw vriend dan de mijne. Onbegrijpelijk trouwens dat het zo omslachtig is. Ik hoop dat het in iOS 6 beter geregeld wordt!

Bijdrager
    Beech

Dat is toch niet zo moeilijk? Foto’s die je er rechtstreeks, dus niet via iTunes kun je zo weer verwijderen (klik op het kromme pijltje rechtsboven en vink de foto’s aan die je wilt verwijderen. Je zult merken dat de foto’s die je er op hebt gezet via iTunes zo niet verwijderd kunnen worden, dat moet je weer via iTunes doen.

Bijdrager
    Broer T.

@ Beech, niet zo moeilijk als je het weet, maar m.i. ook niet erg intuïtief.
    Bleek bovendien dat alle .jpgs en raw-files ook nog in fotostream stonden (hoe?), dus in totaal een kleine 400 foto’s per stuk moeten selecteren. Kan praktischer.

Robert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.