5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    tarun

Fotos synchroniseert slecht, alleen upload

Ik heb sinds een paar dagen dat op mijn MacBook (MacOS 10.3) Fotos de synchronisatie met iCloud half kwijt is. Foto’s worden wel naar de iCloudbibliotheek geupload. Dat zie ik in mijn iPhone. Maar foto’s die ik met mijn iPhone neem worden niet gedownload.

Ik heb lokale de bibliotheek al meermaals herstelt. Ik heb geprobeerd een nieuwe bibliotheek aan te maken om alles opnieuw te downloaden. Maar die blijft leeg. Ik heb iCloud al een keer uitgelogd. Geen resultaat. Hoe krijg ik hier beweging in?

Bijdrager
    Jack1

Exact dat probleem heb ik ook!

alle foto’s en filmpjes die via whatsapp o.i.d. binnenkomen gaan prima, maar zelf genomen foto’s of video zijn niet zichtbaar. ik kan het nog niet achterhalen waar dit probleem zit.

Bijdrager
    tarun

Heb je dat sinds een paar dagen of al langer?

Bijdrager
    Jack1

excuus voor de late reactie,

dit heb ik sinds ik mn 6 plus heb verruild voor een 8 plus, geen enkele foto die ik met de camera maak kan ik importeren in Photo’s

Bijdrager
    Jack1

ik ben er nu nog eens even mee bezig, en heb voor mij althans de oplossing gevonden.

bij instellingen / foto’s kan je bij “zet over naar mac of pc” voor automatisch kiezen, dit was bij mij dus het probleem. nu werkt het weer als vanouds.

misschien bij jou ook.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.