5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tvdb314

Foto's synchroniseert alleen na reboot

Ik heb nu al jaren het probleem dat de foto’s die op mijn iphone in de fotostream staan slechts nu en dan naar mijn Macbook pro worden gesynchroniseerd. Ik heb ontdekt dat rebooten helpt en dat het helpt om een foto te maken terwijl Foto’s open is. Het enige wat afwijkt in mijn configuratie van veel andere apple gebruikers is volgens mij dat ik niet betaal voor een hele foto bibliotheek in de cloud. Overigens werkte het met het oude programma iPhoto wel goed. Wie heeft een oplossing? Betalen???

Bijdrager
    tvdb314

Zoals altijd ben ik de enige met dit probleem blijkbaar. Alles opnieuw geinstalleerd maar goed. Ik werk nu met Flickr voor synchronisatie tussen iphone en Mac:(

Bijdrager
    KarelWillem

Flickr is nu toch ook een betaalde optie?

Bijdrager
    Shmoo

Het is op dit moment nog geen volwaardige vervanger voor Foto’s omdat de iOS app nog niet klaar is maar iCloud sync. komt aan het einde van deze maand als feature in de app. Dan zijn we al weer een stapje dichter bij iOS en macOS integratie.

Verder is dit wel een app om in de gaten te houden.

Bijdrager
    tvdb314

Dank voor de reacties. Ik heb onlangs contact gehad met Apple support vanwege een probleem dat ik niet de contactgegevens van icloud kon inzien. De medewerker heeft me geholpen door te rebooten in veilige mode (shift key ingedrukt houden tijdens boot). Zover ik begreep worden er dan geen third party programma’s gestart. Vervolgens ben ik uitgelogd uit de icloud en weer ingelogd en sindsdien (fingers crossed) geen problemen meer met het syncen van foto’s:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.