4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    nibbi

foto’s publishen via Mobile me of anders programma??

Hallo allen,

Sinds kort ben ik bezig met fotografie ik vind het erg leuk en nu wil ik graag mijn foto’s gaan publiseren op het net zodat vrienden en bekenden mijn foto’s kunnen bekijken.

Nu zijn er aardig wat online programma’s waarmee dit kan (oa, flickr , picassa etc etc)
    Uiteraard werk ik met Iphoto en ik wil graag wat advies/ ervaringen in winnen over welk programma het best geschikt is .

Ik zit te denken aan Mobile me maar vraag me af of mijn vrienden dan makkelijk mijn portfolio kunnen zien of dat ze eerst een Mobile Me account moeten hebben voordat ze mijn foto’s kunnen bekijken.

Verder fotografeer ik op hoge kwaliteit dus mijn foto’s zijn tussen de 2 en 6 mb per stuk.
    Converteert iphotobijvoorbeeld de foto’s automatisch naar lage resolutie als je deze online gaat zetten via mobile me.
    Kortom welke opties heb ik en welke vinden julie het lekkerste werken….

naja alle reacties zijn welkom …alvast bedank

groet mike

Bijdrager
    Pieterr

Er zijn inderdaad talloze manieren om foto’s online te delen.

”nibbi”

Ik zit te denken aan Mobile me maar vraag me af of mijn vrienden dan makkelijk mijn portfolio kunnen zien of dat ze eerst een Mobile Me account moeten hebben voordat ze mijn foto’s kunnen bekijken.

Een alternatief voor een MobileMe account is http://www.mesh.com/Welcome/howto/sharefolders.aspx

Moderator
    Jan David Hanrath

Met Mobile me kun jezelf bepalen of iedereen je galeries mag zien, of dat je er een wachtwoord voor nodig hebt. De galeries zien er mooi gepolished uit, maar in Europa is Mobile me niet echt snel. In iPhoto heb je volgens mij de keuze om foto’s in de originele resolutie naar Mobile me te uploaden, of dat iPhoto de grootte en kwaliteit aanpast.

Er is overigens een gratis 60 dagen trail van Mobile me. Probeer die eens!

Bijdrager
    tiny

Hier is er laatst ook al het een en ander over gezegd…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.