10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Multimediaknaller

Foto's plaatsen vanuit iPhoto op Marktplaats (opgelost)

Ik kan het fout hebben maar met Mountain Lion was het toch mogelijk om vanuit iPhoto foto’s te plaatsen op Marktplaats? Nu met Mavericks kan dat niet meer.

Doe ik nu wat fout of is het inderdaad niet meer mogelijk.

Bijdrager
    GoeieDag

Niet direct vanuit iPhoto (misschien wel met een plugin?).

Maar als je op MP op het icoon ‘Voeg foto toe’ klikt, krijg je het Finder dialoogvenster, met aan de linkerkant (in de Navigatiekolom) het onderdeel ‘Media’ (deze zit niet in een ‘normaal’ Finder venster), en dan ‘Photos’ en dan krijg je iPhoto te zien in dezelfde structuur, dus met Events, Photos, Faces, Places, Albums, etc. Daar kies je je foto uit.

Andere optie: betreffende paar foto’s uit iPhoto slepen naar het bureaublad (worden gekopieerd) en gebruiken, en daarna de prullenbak in.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dat laatste deed ik al, maar bedankt voor de andere tip!

Bijdrager
    GoeieDag

Dan ben ik benieuwd naar je vraag; wat bedoel je precies met ‘vanuit iPhoto naar MP’? Want ik heb nog nooit een optie gezien in iPhoto zelf om MP te benaderen.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Ik wil een advertentie plaatsen met Marktplaats en kom dan bij:

Ik klik op ‘Voeg foto toe’ en vervolgens wil ik iPhoto selecteren maar die is niet te benaderen/selecteren.

Maar door de tip van jou kom ik dus óók bij mijn iPhoto’s pm die vervolgens voor Marktplaats te gebruiken:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Dit venster bestaat toch al langer dan Mavericks? Hoe deed je het dan in Mountain Lion?

Dit is de normale manier in ieder geval, de iPhoto-bibliotheek map is nooit een optie geweest..

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dan sleepte ik de foto’s eerst naar mijn buroblad, maar dan heb ik mijn kennelijk vergist met Mountain Lion.

Bijdrager
    GoeieDag

Die iPhoto-bibliotheek is al heel wat versies geleden ‘op slot’ gezet, dwz, niet zonder meer te benaderen. En dat is maar goed ook, want het gaf problemen met de ‘mappen-mensen’ (meestal recente switchers).
    De manier die ik je gaf is idd the way to go.

Bijdrager
    wouter57

Open iPhoto kies een foto ga links boven naar archief klik op exporteren en kies je buroblad en vandaaruit kun je dan de foto,s plaatsen op marktplaats.

Bijdrager
    GoeieDag

Duh…8-O

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.