19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Zallirog

Foto’s op iPod Nano

Uhm… Mischien een beetje een domme vraag… maar hoe zet je foto’s op je iPod? Ik had in de handleiding iets gelezen over iPhoto, maar dat kost toch geld?

Bijdrager
    SeaTrue

heb je een mac of een pc. Als je een mac koopt zit er altijd een versie van iLife bij, en hierin zit iPhoto

Bijdrager
    Marius1976

De hamvraag is inderdaad of je een mac of PC hebt.

Maar op de Mac doe je dit met iTunes (ja, wie DAT verzonnen heeft…)

En je kiest een album van iPhoto uit inderdaad, en dat kun je dan al of niet automatisch laten overzetten naar je nano.

Marius

Bijdrager
    Zallirog

Ik heb een pc…

Bijdrager
    beammeup
    ”Zallirog”

Ik heb een pc…

…en dat is erg genoeg.

Bijdrager
    SeaTrue
    ”Zallirog”

Ik heb een pc…

dan zullen we je hier niet kunnen, helpen denk ik. Ik denk dat je die vraag beter stelt bij tweakers.nl ofzo, die weten àlles van pc :evil:

Bijdrager
    AppleFlap

Mensen zeik niet zo.. als je hem niet wilt helpen dan post je hier maar niet..:|

Zallirog, iPhoto is een programma dat er niet is voor de PC, dus dat gaat niet lukken, ik heb wel een vriend die (net als ik) een iPod Nano heeft, die ook een PC heeft, en die krijgt er wel foto’s op. Dus het moet kunnen maar hoe weet ik niet, zal wellicht in de handleiding staan en zo niet, kijk dan even bij de iTunes Preferences :).

Bijdrager
    Esquare

Hier een mooie handleiding voor pc-gebruikers, die ervan uitgaat dat je Photoshop Elements hebt in plaats van iPhoto: http://www.ilounge.com/index.php/articles/comments/the-complete-guide-to-ipod-photo-pictures/

Bijdrager
    Zallirog

Srry, inderdaad een beetje kneuzig om dit op een mac forum te vrage… maar ik dacht dat de pc en mac mischien teovallig het zelfde programma hiervoor gebruikte, net zoals iTunes voor muziek…

Bijdrager
    Esquare
    ”Zallirog”

Srry, inderdaad een beetje kneuzig om dit op een mac forum te vrage… maar ik dacht dat de pc en mac mischien teovallig het zelfde programma hiervoor gebruikte, net zoals iTunes voor muziek…

Dat is ook helemaal niet zo’n gekke veronderstelling. :)

Bijdrager
    Byron
    ”Esquare”

Hier een mooie handleiding voor pc-gebruikers, die ervan uitgaat dat je Photoshop Elements hebt in plaats van iPhoto: http://www.ilounge.com/index.php/articles/comments/the-complete-guide-to-ipod-photo-pictures/

Zo te zien aan de screenshot kan je ook gewoon een mapje opgeven, dus je hoeft ook niet perse photoshop elements te hebben oid.. Zou het met picasa werken? Dat zou wel hip zijn natuurlijk voor pc-gebruikers..

Bijdrager
    Ypot

Bij windows heb je geen eens een programma nodig, alleen itunes. plug je ipod er in en druk met je rechterknop op je ipod in dat linkerbalkje van itunes. Klik op voorkeuren of op instellingen of iets dergelijks. En dan komt er een schermpje. Klik op ipod en dan op de tab foto’s. Daar kun je selecteren van welke map(en) itunes de foto’s vandaan moet kopieren op je ipod. Simel als wat :wink:

Bijdrager
    Esquare

Goh, al een stuk of vijf Windows-gerelateerde berichtjes in één draadje. En geen mod te bekennen! :wink:

Bijdrager
    Marius1976
    ”samheijens”
    ”Zallirog”

Ik heb een pc…

dan zullen we je hier niet kunnen, helpen denk ik. Ik denk dat je die vraag beter stelt bij tweakers.nl ofzo, die weten àlles van pc :evil:

Ho!

Begrijpelijke reactie, maar in dit geval niet correct. Alle iPod gerelateerde vragen mogen in dit forum gesteld worden. De iPod kan ook (zelfs met door apple meegeleverde software) op de PC aangesloten worden. De vraag is 100% legitiem hier, wat ik -helaas- niet van alle reacties hier kan zeggen :sealed:

(Je reactie wordt gevoed door de discussie omtrent windows draaien op een Mac computer, waarbij je in DAT geval dus weer wel gelijk hebt)

Bedankt
    Marius

Bijdrager
    Marius1976
    ”Esquare”

Goh, al een stuk of vijf Windows-gerelateerde berichtjes in één draadje. En geen mod te bekennen! :wink:

Hehe hier ben ik, en zie mijn post van hierboven.

We gaan nu verder ontopic, dus over “hoe krijg je foto’s op je nano met windows”

Overigens ben ik wel benieuwd of Topicstarter het inmiddels gelukt is. Laat het ons wel weten he?

Groet
    Marius

Bijdrager
    AppleFlap
    ”Zallirog”

:) niets aan de hand hoor, de berichten daarboven waren een beetje “windowsertje-pesten”.. ;).

Bijdrager
    Zallirog

Thnq, het is gelukt op die manier via iTunes!

Bijdrager
    PietjePuk

Op je Mac hoef je trouwens ook niet met iPhoto te werken, een map aanduiden net zoals dat bij Windows kan is ook een optie.

Bijdrager
    Macs

Al dit soort dingen staan op de support site van Apple. Even wat moeite doen en je hebt het gevonden!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.