4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    JohnHenry

Fotos op Ipad, mappen ?

Hey, ik heb op mn mac zon 26 mappen staan met fotos.
    Als ik deze op mn ipad wil zetten dan krijg ik dus 26 albums op mn iPad.

Dit is wat onhandig omdat ik dat helemaal moet scrollen naar de juiste map.
    Ik zou graag dat graag handiger willen doen, bv categoriseren.
    Dus n map met vakantie en daarin paar mappen met verschillende vakatiefotos.

Kan dit, en hoe doe ik dit ?

Moderator
    unSOUND

26 albums nemen net iets meer dan 2 vensters in beslag, en je hebt het al over “helemaal naar de juiste map scrollen” ? :ftim:

Maar om antwoord te geven op de vraag: Nee. In de foto’s App kun je geen mappen hiërarchie maken. Je kunt eventueel terug vallen op een App van een andere maker, of je zorgt dat de Gebeurtenissen makkelijk terug te vinden zijn.

Ik heb ze bijvoorbeeld allemaal bij elkaar gezet door de Gebeurtenissen die bij elkaar horen dezelfde letters in het begin van de naam te geven. Alle vakanties beginnen dus met “Vak – “, alle familie-albums beginnen met “Fam – ” en natuurfoto’s met “Nat – “… Enz enz.

Bijdrager
    JohnHenry

Ah ja dat kan ik doen idd, er komen er overigens nog meer bij, maar goed.
    Heb je suggesties voor app van andere makers welke deze optie wel hebben ?

Moderator
    unSOUND

Ik heb er nooit naar gezocht eerlijk gezegd, heb me nog nooit druk gemaakt over het scrollen, en ik heb op dit moment 148 Gebeurtenissen… Naar beneden scrollen gaat in de praktijk nog steeds sneller dan de juiste map opzoeken en die openen.

En ik heb een “Slim Album” gemaakt waar alle foto’s van de laatste tijd in staan, want dat zijn vaak de foto’s die je vaker opzoekt. Die staan dan dus ook binnen handbereik.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.