13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Foto’s op camera verwijderen via iPhoto

Heej..

Ik weet het, stomme vragen bestaan niet maar dit moet wel een uitzondering zijn..

Hoe verwijder ik mijn foto’ s die op mijn camera staan via iPhoto? Ik heb al wat toetsen combo’ s gedaan maar is me nog niet gelukt… :P :P :? :?

Bijdrager
    inawt

Je kan dat zover ik weet alleen doen vlak na het importeren van foto’s. Dan vraagt hij wat je wilt doen met de foto’s op de camera. Hebben de meester camera’s tegenwoordig niet een erase all functie?

Bijdrager
    iPJ

Dus ik moet al mijn foto’ s op mijn camera weer helemaal opnieuw importeren om ze te verwijderen!!?? WAT BELACHELIJK!! Zijn er geen andere manieren?

Bijdrager
    nicksuy1

je kan de camera ook aansluiten zonder te importeren en dan de foto’s verwijderen via de finder.
    en dan vanaf de volgende keer het onmiddellijk in iPhoto doen.

edit: of zoals ze bovn en onder mij al zeggen. Gewoon onmiddellijk op de camera wissen.

Bijdrager
    babo

De meeste camera’s hebben toch een functie om de foto’s te verwijderen?

Bijdrager
    Floriaan

Op je fototoestel kun je gewoon je geheugenkaart formatteren. Staat meestal bij instellingen op je fototoestel.

Bijdrager
    iPJ
    ”Floriaan”

Op je fototoestel kun je gewoon je geheugenkaart formatteren. Staat meestal bij instellingen op je fototoestel.

Oohja.. Het is al gefixt! :lol:

Bijdrager
    Marius1976
    ”iPJ”

Dus ik moet al mijn foto’ s op mijn camera weer helemaal opnieuw importeren om ze te verwijderen!!?? WAT BELACHELIJK!! Zijn er geen andere manieren?

Je aanvankelijke vraag vond ik helemaal niet zo stom, maar je ‘WAT BELACHELIJK’ vind ik een infantiele en bespottelijke uiting voor iets waar je zelf niet goed over nagedacht hebt.

iPhoto vraagt zelf of de originelen gewist moeten worden, na het importeren. Die vraag kun je niet gemist hebben.

Bijdrager
    iPJ
    ”Marius1976″
    ”iPJ”

Je aanvankelijke vraag vond ik helemaal niet zo stom, maar je ‘WAT BELACHELIJK’ vind ik een infantiele en bespottelijke uiting voor iets waar je zelf niet goed over nagedacht hebt.

iPhoto vraagt zelf of de originelen gewist moeten worden, na het importeren. Die vraag kun je niet gemist hebben.

Ja, maar als ze nog even nodig hebt..

Bijdrager
    Dick de Roos

Bij de camera zal vast een boekje geweest zijn…………:?

:x RTFM!!!

Zo, dat lucht op. :)

Bijdrager
    KarelWillem

iPJ heeft al zijn vragen van de afgelopen 23 jaar opgespaard en stelt die in één week allemaal tegelijk. :wink:

Bijdrager
    iPJ
    ”KarelWillem”

iPJ heeft al zijn vragen van de afgelopen 23 jaar opgespaard en stelt die in één week allemaal tegelijk. :wink:

Problemen mee? :P

Bijdrager
    Oppie

En dit is natuurlijk hogeschoolwerk, maar toch: nu je ontdekt hebt dat de camera ook een delete-knop heeft, kun je die beter gebruiken dan via iPhoto of de Mac in het algemeen. Is veiliger.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.