3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen-B

Foto's niet zichtbaar in map

Hallo,

Ik was net een aantal foto’s aan het exporteren uit iPhoto, naar een map op mijn MacBook Pro.
    Dat ging goed, maar toen ik de map waar ik ze naar geëxporteerd had opende in de Finder, was deze leeg. Dus ik dacht, ik zal wel wat fout gedaan hebben, dus ik exporteer ze nog een keer naar dezelfde map.

Toen ik dat wilde doen vertelde iPhoto mij dat deze bestanden al in de map stonden, en of ik ze wilde vervangen of niet. Terwijl er dus helemaal geen foto’s in die map stonden… Dus ik klikte vervangen, maar nu staan ze nog steeds niet in de map.

Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing kan zijn?

Bijdrager
    Pieterr

Kijk je in de goede map?

Probeer anders het volgende: noteer een naam van een foto, en gebruik vervolgens Spotlight (vergrootglas rechtsboven) om die foto op te zoeken op je Mac. Misschien dat ie toch op een andere plek is terecht gekomen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Grote kans dat je gewoon in de verkeerde map kijkt. Als je direct nadat je de foto’s nogmaals naar die map hebt geëxporteerd, de map selecteert (niet openen dus) en Apple-I uitvoert dan zou je bovenaan in het info venster de laatste bewerkingsdatum moeten zien staan. Is het de goede map zoals je denkt, dan zou de datum dus het huidige datum / tijdstip moeten zijn.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.