8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mars

Foto’s naar m’n T68i?

Ik zoek iemand die weet hoe je een fotootje naar m’n mobieltje (Sony Ericsson T68i) kan sturen. Ik heb een bluetooth adapter (Trust) en iCal en iSync klaar staan. Het synchroniseren van agenda en tel. nummers gaat goed, maar nu alleen nog een afbeelding! Who knows?:shock:

Bijdrager
    real

Hoi,

Ik kan je er wel ff mee helpen:lol: :lol:
    Er is software voor de mac om dat ff te regelen met deze http://homepage.mac.com/tobiaslidskog/T68ThemeEdit/index.html software kun je de look veranderen.. denk er wel om dat het formaat het zelfde moet zijn als je scherm:shock:
    Er is nog een program wat meer is wat je zoekt, alleen is die site offline
    met dat program kun je heel makkelijk foto’s naar je telefoon sturen en kun je heel simpel iCal / Address Book of een ander adres boek hangen aan je t68i ik heb dat program als je mij even je email adres geeft stuur ik het je wel even naar je toe.

Gr,
    Mike

Bijdrager
    mars

Bedankt voor je oplossing! Ik ga het gelijk proberen! Bij voorbaat dank voor het progr. Mijn email adres is mkorver@XS4all.nl. Thanks!:D :wink:

Bijdrager
    Igor

ik doe het altijd via de ercissonclient. De site weet ik niet meer maar even met google zoeken doet wonderen…

Je moet wel een afbeelding hebben in gif formaat en maximale resolutie van 101×78 geloof ik maar dit staat allemaal in de help van de ericssonclient. ThemeEdit vind ik zelf geen handig programma… Je kunt er wel thema’s mee aanmaken maar deze worden nooit echt mooi. Je kunt beter dan even op http://www.esato.com kijken. Daar kun je veel logo’s en thema downlaoden en dan via de client op je T68 gooien werkt echt perfect!

Mocht je nog vragen hebben post ze dan of stuur even een maail naar igor@macosx.nl

Bijdrager
    Goes

Allemaal fijn om foto’s op je tellie te krijgen maar die van mij staat er vol mee en ik wil ze naar mijn computer hebben zodat ik ze in addressbook kan gebruiken. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar.
    Mijn t68i laat ze niet naar mijn compu sturen. Om de een of andere reden is het bluetooth menuutje niet beschikbaar inmijn afbeelding.

Bijdrager
    jangg

Als het goed zit in de map Utilities een programmaatje Bluetooth File Exchange. Als je je T68i en je Mac hebt gekoppeld op de bekende manier kun je je fotootje met drag ’n drop daarop laten “vallen”. Je gsm zal dan direct vragen of je de file wilt accepteren of niet. Na acceptatie wordt je fotootje direct in bij Mijn Afbeeldingen geplaatst. Allemaal standaard aanwezig, geen andere apps nodig. Let wel op de afmetingen van je foto en het aantal kleuren (max. 256).
    Andersom werkt eigenlijk precies hetzelfde. Fotootje op T68i selecteren, menu-toets drukken, dan kiezen: verzenden, dan: Bluetooth. Die laatste is natuurlijk alleen beschikbaar als je al een koppeling tot stand hebt gebracht met de Macje.
    It’s that simple.

Bijdrager
    Goes

Nee dat is dus niet zo simpel want het <i>verzenden</i>-<i>via bluetooth</i> knopje is grijs en zegt niet beschikbaar als ik dat probeer.

Bijdrager
    jangg

Maar die zou niet meer grijs moeten zijn als je je T68i en je Mac al gekoppeld hebt. Heb het net nog even geprobeerd en het lukte direct. Weet je zeker dat de koppeling geslaagd is?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.