6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dettie

foto’s naar ipod

Hallo,

Ik heb een vraagje kan ik mijn foto’s via een USB Plug Male to Male op mijn ipod krijgen.
    Als ik mijn usb snoer van mijn ipod aansluit op mijn usb snoer van mijn fototoestel?

Want ik vind het nogal veel geld voor die Apple iPod Camera Connector.

Dan een tweede vraag als ik de foto’s op mijn ipod zet verminderen ze dan van kwaliteit?
    Als ik ze terugplaats op mijn computer worden ze dan in oorsprongkelijke kwaliteit terug gezet?

mvg detlef

Bijdrager
    Nikita

Ik denk dat je vrij weinig keus hebt, en toch zo’n Camera connector moet aanschaffen. Volgens mij zijn er ook nog alternatieven (dus niet van Apple) maar of die goedkoper zijn…

Kwaliteit: als je zo’n Camera connector gebruikt blijft de kwaliteit zoals ze op de camera ook zijn (je iPod wordt nl. gewoon als opslag gebruikt). Als je foto’s overzet vanuit iTunes, dan worden de foto’s standaard wel verkleind naar iPod-formaat.

Bijdrager
    jappo

En dat kan je ook nog toevoegen als je ”foto’s toevogen op ware resolutie” aan vinkt, dan staan ze in ware formaat op de harddisk kant.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”dettie”

Hallo,

Ik heb een vraagje kan ik mijn foto’s via een USB Plug Male to Male op mijn ipod krijgen.
    Als ik mijn usb snoer van mijn ipod aansluit op mijn usb snoer van mijn fototoestel?

Want ik vind het nogal veel geld voor die Apple iPod Camera Connector.

Dan een tweede vraag als ik de foto’s op mijn ipod zet verminderen ze dan van kwaliteit?
    Als ik ze terugplaats op mijn computer worden ze dan in oorsprongkelijke kwaliteit terug gezet?

mvg detlef

Als je even je ogen gebruikt zie je toch dat er geen USB-ingang op de iPod zit?

Bijdrager
    dettie

als je goed leest dan lees je dat ik weet dat er geen usb rechtstreeks zit.
    Maar de kabel van je ipod naar je computer heeft een usb uitgang.
    Als ik deze kan aansluiten op de usb kabel die van mijn fototoestel kan ik mijn foto’s misschien overzetten van fototoestel naar ipod.

dettie[/quote]

Bijdrager
    Nikita

Dan zou je een kabel moeten hebben met aan beide zijden een USB-female connector want anders past het fysiek niet.
    Over de technische kant durf ik niet echt wat te zeggen, maar ik denk niet dat het zomaar gaat werken (de iPod zou nl. de camera moeten herkennen of andersom, en ik zie dat niet zo snel gebeuren…).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.