4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    shakey

Foto’s naar iPod: waar is iPhoto-icoon in iTunes-venster?

Als je je iPod aansluit en iTunes opent, verschijnt links in het iTunes-venster het iPod-icoontje. Als je daar op klikt, verschijnen bij mij het iTunes-icoontje, het Films-icoontje, het TV-programma’s-icoontje, het Podcasts-icoontje en de On-The-Go-icoontjes.
    In dit rijtje ontbreekt het iPhoto-icoontje, zodat ik niet kan zien wat er aan foto’s op mijn iPod zit (er staan foto’s op) en ik niet weet hoe ik handmatig nieuwe foto’s kan toevoegen.
    Iemand een idee?

Moderator
    unSOUND

Als je je iPod aangesloten hebt, en je klikt links in iTunes op je iPod, dan zie je rechts het overzicht met daarbij zit het tabblad “Foto’s”…

Bijdrager
    shakey

Onder het tabblad foto’s krijg ik alleen een overzicht van filmrolletjes die op mijn iPod staan, maar geen thumbnails.
    Ik kan via het tabblad ook geen foto’s toevoegen omdat er geen vinkje staat bij ‘Synchroniseer foto’s uit:’ Ik heb dat vinkje bewust weggehaald omdat ik handmatig foto’s wil kunnen toevoegen.
    Dit handmatig toevoegen doe ik door geselecteerde foto’s te slepen naar het iPod-icoontje in het iTunes-venster. Maar ik zou niet weten hoe ik foto’s handmatig zou kunnen verwijderen uit de iPod.

Bijdrager
    karf

Klopt. iTunes laat alleen je mappen zien. Wat je kan doen is een map maken in iPhoto en daar alle foto’s in doen die je op je iPod wil. Selecteer deze in iTunes en je bent klaar.

Verwijder de foto in iPhoto die je wilt verwijderen en synchroniseer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.