7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    henrico

Foto’s met verticale of horizontale streep

Sinds gisteren staat er op mijn iPhone 3G door liggende foto’s een groene horizontale streep en door staande foto’s een verticale groene streep. Die komt er ook als ik een nieuwe foto maak. Als de lens beschadigd zou zijn, dan zouden oude foto’s toch niet getroffen moeten zijn. Wat zou het probleem kunnen zijn? Voor de goede orde: ik heb het probleem alleen bij foto’s.

Bijdrager
    bedhead

Creepy

Bijdrager
    henrico
    Bijdrager
    Calpa

Zie je de streep dus op zowel je iPhone als op de Mac?

De standaard vraag: Heb je de iPhone al geprobeerd te herstellen?

Bijdrager
    henrico

Ik heb geen Mac. Maar als ik de foto doorstuur, zoals naar Twitpic, dan heeft ie daar ook een streep. Dit is een oude foto, die eerst wel oké was.

Ik heb nog niet de oorspronkelijke instellingen hersteld. Ik hoop dat dit niet nodig is, omdat het me nogal drastisch lijkt. Maar misschien zit er wel niets anders op dan dit toch te doen…

Bijdrager
    Calpa

Nou herstellen, ookal duurt het soms even, houdt in dat hij de originele software er opnieuw op zet maar daarbij al jouw instellingen en media van de reservekopie er ook weer op terug zet.. alles er op is gewoon veilig.

Bijdrager
    henrico

Dank, ik heb de iPhone hersteld. Maar het heeft jammer genoeg niets uitgehaald. Op sommige is er zelfs nog een streepje bij gekomen. :) Ach ja, ik kan er om lachen. Maar het is wel vervelend. Ook zo raar dat het van het ene op het andere moment is gebeurd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.