3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Pixies

Foto’s map kopiëren naar andere Mac

Ik wil mijn foto’s map kopiëren naar een andere Mac. Ik heb de gehele map inmiddels gekopieerd naar een externe schijf. Kan ik deze map nu gewoon plakken in de map ‘Afbeeldingen’ van de ander Mac? Of gaat dit conflicteren met de reeds aanwezige foto’s map op deze Mac? Die betreffende map mag overigens weg of worden overschreven.

Alvast bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als je hem naar die andere Mac kopieert zal de Finder vragen of de bestaande map overschreven mag worden. Aangezien dit van jou mag is er dus geen conflict.

Wel kan het zijn dat er bij openen op die andere Mac zal worden gevraagd of de library geconverteerd mag worden. Dit zal zeker het geval zijn als de versie van de Foto’s app op die andere Mac (beduidend) hoger is. Is het juist het omgekeerde (oude versie dus op die andere Mac) dan kun je de bibliotheek misschien niet openen en moet je op die andere Mac de app updaten. (Het is aan te bevelen om op die andere Mac de ‘oude’ library even te kopiëren d.m.v. command-D)

Bijdrager
    Pixies

Bedankt Hendrik, het is gelukt. De Mac waar de map naar toe moest had een nieuwere versie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.