6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Hans Luyendijk

Foto's laden in iCloud lukt niet: "Netwerk traag of niet beschikbaar"

Ik aarzel om mijn vraag in dit Forum te plaatsen, want er zijn al zo veel problemen met Foto’s en de iCloud-fotobibliotheek aan de orde gesteld en besproken. Maar ik heb mijn vraag niet teruggevonden, laat staan beantwoord zien worden, dus vooruit. Mijn probleem is dat deze melding verschijnt, zodra ik via de website Foto’s probeer te openen.

Een groot bestand (90 GB), ik geef het toe, maar op het gekleurde balkje dat laat zien wat er gebruikt wordt van de 2TB ruimte, is het maar een bescheiden stukje. Waarom opent de bibliotheek niet? Mijn netwerk werkt prima en is helemaal niet traag. Iemand die mij verder kan helpen? Dank bij voorbaat!

Bijdrager
    pruus

Ik ervaar ook problemen met de iCloud. En het vervelend is dat soms alles schijnt te werken. En dan weer niet. Worden gegevens niet meer gesynct. Kan ik niet downloaden. En soms werkt het weer goed. Ik heb geleerd geduld te hebben en nog eens te proberen op tijdstippen dat de Amerikanen slapen….

Moderator
    Night

Soms wil het herstarten van je router wel eens helpen.

Bijdrager
    Hans Luyendijk

Herstarten router levert – helaas! – geen andere resultaten op dan de herhaalde mededeling uit mijn eerste bericht.

Moderator
    Night

Wat zegt de Speedtest app?

Bijdrager
    Hans Luyendijk

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.