10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    MacKeessie

Fotos laadt niet volledig in Os 10.15 Bèta

Ik heb OS 10.15 bèta geïnstalleerd , en alles draait prima, alleen lukt het niet om alle foto’s in Foto’s te laden. Ik heb al een paar keer de bibliotheek verwijderd, een nieuwe aangemaakt , iCloud   in- en uitgeschakeld  en dan gaat hij de foto’s ( ongeveer 72.000) laden, maar dan stopt hij bij 10.000 foto’s of , de laatste keer, bij 50.000 foto’s  en dan gaat hij niet meer verder. Je ziet dan ook een aantal foto’s niet als pic’s staan, maar als grijze vakjes. Op de een of andere manier stopt hij dus met downloaden en gaat niet mee verder.

Zijn er meer Bèta gebruikers met deze ervaring of doe ik iets fout. Ik weet dat er dit soort risico’s zijn met Bèta versies, maar misschien doe ik iets raars, en ligt het gewoon aan mij…

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>MacKeessie op 7 juni 2019 om 16:46</p>
    Ik weet dat er dit soort risico’s zijn met Bèta versies

Mag ik hieruit opmaken dat je deze bètaversie aan het uitproberen bent door hem óver je normale systeem heen geïnstalleerd te hebben en hem dan nu in plaats daarvan gebruikt?

Bijdrager
    Qapla

Foto’s laden bij mij prima in macOS 10.15 (Macbook Air 2018)

Bijdrager
    MacKeessie

@Jakko: Ik draai hem op mijn laptop. Mijn main system iMac draait op de gewone Mojave versie.

Bijdrager
    MacKeessie

Ik lees op andere Fora dat er meer mensen last van hebben. Het zal dus wel een bug zijn.

Bijdrager
    koen

Dus doorgeven aan Apple. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller het (hopelijk) wordt aangepast.

Bijdrager
    MacKeessie

Heb ik gedaan

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>MacKeessie op 7 juni 2019 om 20:44</p>
    @Jakko: Ik draai hem op mijn laptop. Mijn main system iMac draait op de gewone Mojave versie.

Ik werd al een beetje bang dat je je enige systeem aan het gebruiken was voor een bètaversie.

Bijdrager
    Moi

Van de Apple website:

Photos

New Features
    To improve the Photos upgrade experience, Photos is testing database upgrades using a clone of the Photo Library. This clone doesn’t include the content of each photo, but does include faces metadata and a thumbnail image of each person in your library. It also contains metadata such as the asset name and the geographic location of the photo. It is created at ~/Pictures/mac OS 10 .15 Pre-Upgrade Backup, and you can manually remove this backup at any time. The clone will be removed automatically before the final release of macOS 10.15. (51033690)

Mss hier iets mee te maken? Op deze website vind je alle “known” bugs:

https://developer.apple.com/documentation/macos_release_notes/macos_10_15_beta_release_notes

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.