11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iRoyco

foto's komen niet in fotostream

hallo,

ik heb een iPhone 4S, new iPad en iMac met Lion en alles is volledig geupdate. overal staat fotostream aan. ik maak met de iPhone regelmatig foto’s en deze gaan altijd de stream in zodra ik binnen kom op wifi, echter ik merk nu dat het niet gebeurd of heel lang duurt.

Ik heb gisteren een aantal foto’s gemaakt en ben de hele avond en nacht thuis op wifi geweest, toch staan de foto’s nog steeds alleen in de filmrol en niet in de cloud, dus ook niet op iPad of Mac. Ik snap er niks van, op mijn telefoon heb ik iets meer als 600 foto’s in de stream, op de mac wel 965, maar dat lijkt me geen probleem.

graag hulp of weet er iemand wat er loos is???

groet Roy

Bijdrager
    LeonDekkers

Log eens uit op iCloud en dan weer in.

Bijdrager
    Beech

Bij mij staat een foto gemaakt met mijn iPod binnen 3 seconden in Fotostream op mijn iPad. Dus wat jij meemaakt is niet normaal.

Bijdrager
    iRoyco

ik had het pas ook, toen bleek er een storing in iCloud, toen meldde al mijn devices dat mijn @me.com adres niet het juiste password had, toen deed ie het ook niet. Toen heb ik me uitgelogd en opnieuw ingelogd en het password veranderd, toen gingen de foto’s wel omhoog, maar nu weer vind ik wel vreemd.
    Ik zal het evengoed vanavond proberen.

Bijdrager
    iRoyco

zojuist heb ik op wifi gekeken en er kwamen geen foto’s bij in de stream, toen heb ik 1 foto verwijderd uit de stream en toen liep hij ineens vol met nieuwe foto’s, ik snap er geen snars van

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb al 33 keer opnieuw in- en uitgelogd.
    Maar na een tijdje fijn gewerkt te hebben, weigert nu elke foto over te streamen naar de Mac.

Op de iPhone staan ze keurig in de fotostream, maar op de Mac komt daar niets meer aan.

Bijdrager
    iRoyco

@karelwillem: dan ligt het niet aan de iphone, dus moet je op je iMac het boeltje aan en uit zetten of eens opnieuw opstarten. Als je telefoon ze in de stream heeft dan staan ze in de cloud, of een device het dan download is het volgende.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat weet ik dat ik dat op mijn Mac moet doen.

En daarom heb ik daar Photostream al héél vaak aan- en uitgezet.

Dus:
    – de boel staat op mijn iPhone in de stream
    – oudere foto’s staan op mijn Mac in de stream
    – nieuwe foto’s komen op mijn Mac NIET in de stream (terwijl ze er op de iPhone wel staan).

Bijdrager
    Beech

Hoeveel is je batterijlading ? Onder 20 % ? Schijnt een reden te zijn voor dit probleem.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee hoor. Die is altijd minstens boven de 60%

Die wordt voor 80% in de auto aan de lader gebruikt namelijk.

Bijdrager
    iRoyco

hmm, ik had inderdaad wellicht lage batterij, daar het ’s avonds niet werkte…zal er eens op letten, nu doet ie het namelijk gewoon goed.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.