6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nazanin

foto’s in mappen als thumbnails zien

Aloha,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon ECHT niks vinden, maar misschien zoek ik niet goed.
    Ik wilde weten waarom ik op mijn MAC in mijn verschillende mappen met foto’s ze niet als kleine thumbnails kan weergeven zodat ik weet welke foto ik open. Kan iemand mij helpen?

Ook wilde ik weten hoe jullie je foto’s openen. Als ik nu een bepaalde map met foto’s wil bekijken dan selecteer ik ze allemaal en dan twee vingers op touchpad en dan openen. Er moet toch een makkelijkere manier zijn?

Bedankt alvast en groet,
    Nazanin

Inactief
    Anoniem

Rechtermuisknop + klik ergens in je map -> Toon weergaveopties -> “Toon voorvertoning” aanvinken.

Bijdrager
    1984

Of, open map…typ [command] +j en ………….”toon voorvertoning” aanvinken.:)

Bijdrager
    Leander

Ook handig: selecteer al je foto’s in de Finder en rechtermuisklik > Diavoorstelling

Je vroeg ook hoe je de foto’s opent: gewoon dubbelklikken, dan start het gelieerde programma.
    Je kan ook een of meerdere bestanden selecteren en deze op het icoon van een programma in je Dock laten vallen.

Bijdrager
    Jor1

? appeltje 1

Bijdrager
    1984
    ”Leander”

Ook handig: selecteer al je foto’s in de Finder en rechtermuisklik > Diavoorstelling.

Je kunt ook het programma “voorvertoning” open > Archief > open >klik je dan op 1 of meerdere mappen dan openen die,in de juiste volgorde (dat heb ik niet als ik als ik in de Finder klik)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.