4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    hvanembden

foto's in foto app en iphoto probleem

kan iemand mij helpen hoe ik eenvoudig mijn foto’s uit de iphoto bib. of foto’s bib. kan exporteren naar een externe HD, mijn vrouw wil graag aan de slag met foto’s maar dan moet het toch echt op de oudewetse manier, windows. we hebben slechts een kleine 30.000 afbeeldingen. Ik heb meerdere malen geprobeerd het in iphoto uit te leggen, werkt niet. nu met de nieuwe foto’s app komt ze er helaas ook niet uit, is helaas geen typ voor de mac.
    Ik kan niet meer in iphoto komen sinds ik de nieuwe foto’s app in gebruik genomen heb.
    Wil graag even een export van het totaal maken, dan kan ze ermee aan de slag.

Bijdrager
    Beech

Doe het op de Windows-manier: kopiëer de map Masters naar de externe harde schijf. Die map bereik je door op iPhoto of Foto met de rechter muisknop “Toon pakketinhoud” te kiezen.

Bijdrager
    GoeieDag

iPhoto zou nog steeds prima moeten werken, en daar zit en een mooie export-functie in.

Maar ook in Foto’s kun je exporteren (alle foto’s selecteren, en dan Archief>Exporteer).

Bijdrager
    hvanembden

ok, bedankt staan bijna op de schijf, kijken wat het gaat worden, bedankt lig

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.