5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jbos

foto's in filmrol

Hallo,

jaren lang heb ik een android telefoon gehad nu dan toch de switch gemaakt naar de iphone 5c.
    nou ben ik gewend dat me foto’s van bijvoorbeeld what’s app, 9gag, kik, ect. altijd in hun eigen map kregen waar door je ze heel makkelijk je foto’s kon terug zoeken maar met IOS staan ze allemaal in de filmrol. is er een mogelijkheid om de foto’s automatisch in een apparte map te krijgen, zoals een mapje what’s app.

Jeroen

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt eigen mapjes aanmaken en foto’s dan aan deze toevoegen als zijnde verschillende categorie├źn maar foto’s worden dan zeg maar gekopieerd naar deze mapjes en niet verplaatst, de bron blijft altijd in de film-/fotorol staan.

Waarom Apple zo werkt is mijn na jaren nog steeds niet duidelijk, er zijn bepaalde dingen aan Apple producten die je nooit zult begrijpen maar waar je heel erg de hand van Apple voelt.

Inactief
    Anoniem

iOS hanteert geen zichtbare UNIX structuur in hoe applicatiedata wordt opgeslagen. Hiernaast wordt appdata rigoreus gescheiden gehouden en is de toegang tot systeembronnen uitermate gesandboxed. Dit betekent een ongekende veiligheid en consistente gebruikerservaring. Het kunnen beheren van het bestandssysteem in een mappenstructuur is ondergeschikt aan dat belang — wat voor voordeel heeft het om foto’s in een andere map te zetten?

Mijn inziens doet iOS het op een intelligentere manier, maar dat vereist bij het overschakelen van Android naar iOS wel enig aanpassingsvermogen. Maar, als men gaat kijken naar ‘hoe kan ik foto’s delen van mijn telefoon via Whatsapp’ dan vind ik de oplossing van de iPhone uiteindelijk makkelijker dan van een Android toestel. Ik heb langer een Android toestel gehad dan een iPhone en ik begrijp nog steeds de architectuur van Android niet als het aankomt op waar informatie op welke wijze wordt weggeschreven.

Bijdrager
    Jbos

geenmorgenrood, bedankt dit is een duidelijk verhaal en ik zal me waarschijnlijk gewoon moeten aanpassen.

Bijdrager
    Dickdewit

Ach het blijft ook altijd bij beide systemen dat ze voor en nadelen hebben alleen iOS werkt gewoon goed en android hoor je toch vaak dat het niet lekker loopt en mensen iets niet kunnen vinden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.