5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pch

foto’s handmatig op de nieuwe iPod nano zetten?

Vandaag heeft mijn jarige dochter (10) van ons een nieuwe iPod Nano gekregen.
    Ik heb er meteen even een album van Jennifer Lopez opgezet die in de gezamenlijke iPod biep staat.
    Echter daarna wilde ik er ook wat foto’s opzetten, maar dat was even zoeken. Ik heb dat gedaan door op de iPod Nano in iTunes te gaan staan en dan tabblad “foto”. Je kan dan naar een map gaan (die ik op mijn NAS heb staan) maar verder niet handmatig naar de iPod Nano slepen, alleen synchroniseren. Dat maar gedaan maar toen was het album van Jennifer Lopez verdwenen!
    Daarna die er weer handmatig opgezet en nog veel meer albums want die opdracht had ik reeds van haar gekregen.
    Toen ik dacht hem redelijk naar haar wensen te hebben ingericht, bleken alle foto’s ineens weer verdwenen!!!
    Hoe kan dat nou? Je kunt neem ik aan toch wel en muziek en foto’s erop zetten, het is toch niet het een of het ander?
    En hoe kan ik handmatig per foto kiezen die ik op de iPod wil zetten, niet meteen 1 hele map?

Gr. Paul.

Bijdrager
    Pieterr

Misschien heb je hier iets aan: iTunes en iPod: veelgestelde vragen over Photo Sync.

Kan ik mijn foto’s handmatig met mijn iPod synchroniseren?
    U kunt geen afzonderlijke foto’s of groepen foto’s naar de iPod slepen zoals u muziekbestanden naar iTunes sleept, maar u kunt kiezen hoe u ze wilt synchroniseren (zie hieronder) door de juiste opties te selecteren:

iTunes 7 of latere versie:

1. Sluit uw iPod aan op de computer.
    2. Selecteer het iPod-symbool wanneer het in het iTunes-venster verschijnt (onder de apparaten).
    3. Als het paneel ‘Foto’s’ niet verschijnt, klikt u op het tab ‘Foto’s’.
    4. Selecteer de opties voor het synchroniseren van uw foto’s.

Bijdrager
    pch
    ”Pieterr”

Misschien heb je hier iets aan: iTunes en iPod: veelgestelde vragen over Photo Sync.

Kan ik mijn foto’s handmatig met mijn iPod synchroniseren?
    U kunt geen afzonderlijke foto’s of groepen foto’s naar de iPod slepen zoals u muziekbestanden naar iTunes sleept, maar u kunt kiezen hoe u ze wilt synchroniseren (zie hieronder) door de juiste opties te selecteren:

iTunes 7 of latere versie:

1. Sluit uw iPod aan op de computer.
    2. Selecteer het iPod-symbool wanneer het in het iTunes-venster verschijnt (onder de apparaten).
    3. Als het paneel ‘Foto’s’ niet verschijnt, klikt u op het tab ‘Foto’s’.
    4. Selecteer de opties voor het synchroniseren van uw foto’s.

Hoi Pieterr,

Op zich doe ik dus ook precies zo.
    Ik snap alleen niet dat daarna al mijn muziek verdwenen is en ik weer van voren af aan kan beginnen met de muziek erop te zetten. En daarna verdwijnen de foto’s dus weer!
    Vraag is dus hoe dat kan: dat dus of de muziek erop staat en de foto’s weer weg zijn of andersom?
    Dat zie ik in je link niet echt uitgelegd worden.

Gr. Paul.

Bijdrager
    Pieterr

Ik zal straks thuis eens proberen. In het begin had ik ook foto’s op m’n iPod staan maar die zijn er vanwege ruimtegebrek in de loop van de tijd afgekieperd. Enfin, je kent het probleem wel denk ik.;-)

Bijdrager
    pch
    ”Pieterr”

Ik zal straks thuis eens proberen. In het begin had ik ook foto’s op m’n iPod staan maar die zijn er vanwege ruimtegebrek in de loop van de tijd afgekieperd. Enfin, je kent het probleem wel denk ik.;-)

OK, wacht dat dan even af.
    filmpjes erop doe je met Handbrake neem ik aan?

Gr. Paul.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.