6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Abomacmaister

foto’s halen van Nokia N70

Dag ,

ik heb me net een nokia N70 aangeschaft en syncen via isync werkt perfect en ik vroeg me nu af hoe je genomen foto’s van dit toestel kan halen ? ik heb al geprobeerd via het bluetooth menu en “blader door apparaat maar dan gebeurt er niets …” als ik dan kijk onder de apparaten in osx zie ik dat de n70 status niet verbonden heeft …

met isync lukt dit echter perfect en vraagt de telefoon toestemming om mijn powerbook toe te laten …

iemand een idee ??

mvg,

Bijdrager
    tarun

Met mijn 6230i lukt dit wel. Probeer eens vanuit de N70 de foto te versturen via Bluetooth naar je Mac.

Bijdrager
    Abomacmaister

ja dit lukt …

maar ik vraag me nu af hoe ik er mp3s kan opkrijgen ???

Bijdrager
    chlorophyl

Hulp-programma’s en dan “Bluetooth Bestandsuitwisseling” of in de Finderbalk “Verstuur Bestand” selecteren.

Bijdrager
    Xigh

Met Bluetooth ben je een week bezig er een beetje een leuk aantal nummers op te zetten, ik zou een card reader kopen. Kosten anderhalve drol en dat schiet tenminste lekker op. Ook handig als je er foto’s af moet halen.

Bijdrager
    tarun
    ”Xigh”

Met Bluetooth ben je een week bezig er een beetje een leuk aantal nummers op te zetten, ik zou een card reader kopen. Kosten anderhalve drol en dat schiet tenminste lekker op. Ook handig als je er foto’s af moet halen.

Met Bluetooth heb je in enkele minuten een nummer op je telefoon. Mijn Bluetooth adapter haalt snelheden tot 54 Mb/s. Dat is best snel.

Wel zijn nieuwe adapters ongeveer €25,- tegen een card reader €12,-.

Een andere overweging is dat zo’n kaartje vaak moeilijk uit de telefoon te halen is. Ook kan een card reader geen synchronisatie met adresboek tot stand brengen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.