4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Dirkies

Fotos geluid bij kopieren naar bureaublad

Ik ben inmiddels aardig gewend aan Foto’s, maar een ding frustreert me nog aan het programma. Als je een foto uit Foto’s naar je bureaublad sleept, (of een Dropbox map of wat dan ook) klinkt er geen geluidje. Zodoende moet ik steeds checken of het nou goed is gegaan of niet. Wie weet hoe je het zo kan instellen dat je hetzelfde hoort als wanneer je in Finder bestanden verplaatst of kopieert?

Bijdrager
    Shmoo

Dat zijn dingen die je krijgt wanneer Apple iOS apps overbrengt van iOS richting OS X. Dit soort functies bestaan niet binnen iOS dus zijn ze ook niet meer beschikbaar op OS X.

Een aantal nadeel is dat je vroeger in iPhoto veel meer via Drag & Drop kon doen en nu in Foto’s ook veel minder. Reden, iOS kent geen Drag & Drop functie.

Bijdrager
    Dirkies

Nou lekker is dat…:(

Bedankt voor je reply.

Bijdrager
    Shmoo

Ik weet niet hoe je de nieuwe Foto’s app gebruikt maar er staat een app genaamd Pixave in de Mac App Store dat heel erg gericht is op het beheren van foto’s. Erg geavanceerd en die heeft wel geluidjes tijdens het kopiĆ«ren + ook meldingen via het notificatie-systeem.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.