9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    olafnagels

Foto's fotoboeken

beste vrienden

nu men in het hoofdkwartier besloten heeft om de bestelling van fotoboeken niet meer mogelijk te maken via foto’s moeten we op zoek naar een plug in die hetzelfde gebruiksgemak  en kwaliteit verschaft vanuit Foto’s of gewoon Foto’s droppen en een andere software vinden

iemand tips and tricks?

Moderator
    Night

De meeste grote jongens (zoals bv. Albelli) hebben al prima Mac software die ‘drag and drop’ gewoon ondersteunt.

Bijdrager
    Fester

Dat klopt, maar heel eerlijk, ik heb diverse fotoboeken aan proberen te maken bij andere leveranciers en dat werkt toch niet echt zo lekker als foto’s zelf. Ik heb het idee dat de scherpte van de afdrukken ook niet echt goed is. Nu een kalender aangemaakt bij de Hema, nog even afwachten.Maar ik mis gewoon de mogelijkheden en het gemak van foto’s.

Bijdrager
    Tov

Ik heb gelezen dat de fotoboeken van Apple voorheen werden geproduceerd bij Whitewall (whitewall.nl). Als je dezelfde kwaliteit wilt als voorheen moet je hier dus zijn. Whitewall biedt een extention aan voor de Apple Photos app, maar dat is alleen voor US klanten helaas.

Bijdrager
    Macgb

Ifolor extensie voor Foto’s. Zwitsers en ook leverancier van voormalig Apple fotoboeken voor zover ik kon nagaan. Is de enig app die ik tot nu toe geveonden heb die vrijwel alle functionaliteiten biedt en niet in de US zit.

Albelli etc. hebben geen extensies. Whitewall heeft zijn extensie teruggetrokken uit de appstore. Had ook zéér beperkte functionaliteit (o.a. geen boeken). Overigens vreemd dat die extensie kennelijk wel in de US aanwezig is

Bijdrager
    mcboqeys

Ifolor is naar mijn weten alleen te gebruiken als je een poster o.i.d. wilt maken maar niet geschikt voor fotoboeken.

Heel erg jammer dat whitewall de extensie heeft teruggetrokken, was erg tevreden over hun kwaliteit.

Voor fotoboeken zie ik ook in de appstore de app ‘motif’ staan, iemand daar ervaring mee?

Bijdrager
    Macgb

Motif is dacht ik Amerikaans, heb er geen ervaring mee en ifolor heeft inmiddels updates gehad waardoor verschillende fotoboeken mogelijk zijn, ziet er wel goed uit qua mogelijkheden.

Bijdrager
    SvS

Blurb heeft ook app. Die al eens geprobeerd? Ze maken prima (foto)boeken. Helaas geen intergratie in Fotos.app.

Bijdrager
    olafnagels

Bedankt iedereen.  We gaan ifolor een kans geven.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.