3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Auke

Foto's Exporteren Foto's-Bibliotheek

Ik heb een foto’s-bibliotheek met 60.667 onderdelen. Alle onderdelen wil ik exporteren, dus selecteer ik alles. Dit wordt ook aangegeven 60.667 onderdelen geselecteerd.

Ik heb een nieuwe, lege doelmap gemaakt.

Zodra de export (originelen) is gestart, verschijnt de voortgang-indicator. Als je hier op klikt, staat er …..aantal…. van 52.145 kopieren. Dat is een verschil van 8.522 items.

Waarom worden die niet gekopieerd? En welke worden dan niet gekopieerd, en welke wel?

Weet iemand waarom dit zo is?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je al geprobeerd om ongeveer de helft te selecteren, die te exporteren, en daarna de andere helft? Best kans namelijk dat er één of andere beperking achter de schermen zit waardoor het aantal afgekapt wordt.

Als voorbeeld hiervan, alleen dan niet uit Foto’s: probeer maar eens in Automator om een actie (b.v. vergroten/verkleinen van foto’s) op meer dan iets van 600 à 700 bestanden uit te voeren. Kans dat die blijft hangen en nooit afloopt, maar splits je het in groepen kleiner dan dat, dan worden alle bestanden gedaan.

Bijdrager
    Auke

Dank voor je tip. Dat zou best eens de oplossing kunnen zijn. Ik zal het proberen. Auke.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.