11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    JP

Foto\'s en iPhot

Hoe moet ik bestaande iPhotobiblotheek die op een andere interne schijf staat importeren in Foto?

B.v.d. voor reactie.

Bijdrager
    KarelWillem

Net als je een bestaande iPhoto-bibliotheek in iPhoto importeert?

Open Foto’s met ALT ingedrukt. Kies dan je iPhoto-bibliotheek. Klaar.

Bijdrager
    KarelWillem

En ook hier geldt: Probeer eens wat minder fouten te naken in die topic-titels, en omschrijf daarin je probleem gewoon.

Foto\’s en iPhot

Drie woorden, met twee fouten. Knap.

Maak er dan van:
    Hoe importeer ik iPhoto-bibliotheek in Foto’s?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Die \ in de titel kun je JP waarschijnlijk niet kwalijk nemen, dat doet het forum om de apostrof erna te escapen. De vraag is meer: waarom krijgen we die te zien en wordt hij niet door de forumsoftware weer weggehaald bij het tonen van de tekst?

Wel ben ik het met je eens dat veel mensen erg slecht lijken te zijn in het bedenken van een onderwerptitel (zowel op forums als in e-mails) die goed weergeeft waar ze het over gaan hebben maar die toch kort en bondig is: ze lijken vooral dat tweede te willen doen, terwijl het eerste waarschijnlijk zelfs belangrijker is. Als mensen een titel lezen waar ze weinig mee kunnen, is de kans groot dat ze het bericht zelf al helemaal niet bekijken.

Bijdrager
    SunKeeper

Als de iPhoto-bibliotheek niet met een recente versie van iPhoto geopend is geweest, dan moet je eerst onderstaande tool eroverheen halen:

https://support.apple.com/nl-nl/HT202358

Bijdrager
    IsSidha

Wel ben ik het met je eens dat veel mensen erg slecht lijken te zijn in het bedenken van een onderwerptitel (zowel op forums als in e-mails) die goed weergeeft waar ze het over gaan hebben maar die toch kort en bondig is: ze lijken vooral dat tweede te willen doen, terwijl het eerste waarschijnlijk zelfs belangrijker is. Als mensen een titel lezen waar ze weinig mee kunnen, is de kans groot dat ze het bericht zelf al helemaal niet bekijken.

Maar ja.. het gaat dan ook om vragen die zichzelf oplossen door eens goed te lezen.. en dat schijnt al moeilijk genoeg te zijn

Een ander optie.. omdat vraagsteller dus reuze onduidelijk is..:-P

zoek je iPhoto bibliotheek op.. rechter muisklik (of CTRL-klik) en kies optie “toon pakketinhoud”
    venstertje gaat open en kieper de map Masters in Foto’s.. en dan maar koffie drinken tot het klaar is

Bijdrager
    SunKeeper

Leuke oplossing, je bent alleen even vergeten dat je dan alle bewerkingen die je in iPhoto hebt gedaan niet meeneemt.
    Zoals de naam Masters al zegt, dat staan alleen de originele geïmporteerde bestanden in zoals ze iPhoto binnenkomen zijn.

Een hoop mensen steken er vele uren in om foto’s te verbeteren, afgekeurde foto’s te verbergen
    (= niet weggegooid) en correcte info toe te voegen. Anderen misschien niet.

Bijdrager
    IsSidha

@SunKeeper .. klopt.. maar werd dat gevraagd dan?

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, maar de vraag omvat nou niet veel uitleg.

Als iemand vraagt hoe die zijn geheugen kan vergroten antwoord je normaal gesproken ook niet met: ”Gooi je huidige Mac in de vuilnisemmer en koop een nieuwe die meer geheugen heeft.”

Wat ik probeer te zeggen is dat het nogal kort door de bocht is. Het is zeker een antwoord op de vraag, maar heel blij zal de vrager er niet van worden.

Sleutelbeheerder
    Night

Ligt eraan of die een 21″ of een 27″ heeft:P

@Jakko Westerbeke: een volmondige +1

Bijdrager
    SunKeeper

Scherp.8-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.