4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ICUfrans

foto’s en filmpjes van iPod naar iTunes

Via de “iPod camera connector” kan ik nu foto’s van mijn digitale camera direct naar mijn iPod video downloaden. De flimpjes die ik er mee kan maken gaan ook wel naar mijn iPod, alleen kan ik ze daar niet afspelen. Ik krijg de melding: ” Dit mediabestand kan niet worden bekeken of afgespeeld op de iPod. Gebruik Quick Time om dit bestand op de computer te openen”.
    De foto’s kan ik wel bekijken.
    Hoe kan ik nu de foto’s en de filmpjes van mijn iPod naar mijn iTunes transporteren?
    In iTunes kan ik de foto’s dan een naam geven en waarschijnlijk kan ik de filmpjes dan converteren en ze daarna weer op mijn iPod zetten.

Bijdrager
    Moode

Zijn de foto’s en filmpjes die je er vanaf de camera op gezet hebt niet terug te vinden op de harde schijf van de iPod? Zonder iTunes dus.

Bijdrager
    ICUfrans

Bedankt voor je reactie !

De filmpjes en foto’s staan wel op mijn iPod, de transfer van camera naar iPod verloopt zonder problemen. Ik wil graag weten hoe ik ze van mijn iPod naar iTunes krijg. Als ik mijn iPod aansluit op de PC dan haalt hij niet die filmpjes en foto’s binnen die rechtstreeks van mijn camera zijn gekomen.

Bijdrager
    ICUfrans

Via “iPod2pc” kan ik wel de filmpjes die al in iTunes staan bewerken. De filmpjes die op mijn iPod staan onder “importeerfoto’s” en dan onder “rol #1” die dus rechtstreeks van mijn camera naar mijn iPod zijn gebracht, die zou ik graag naar iTunes willen importeren. (foto’s lukt sowieso niet via “iPod2pc”

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.