14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    fuen

[foto’s] Een kapot MacBook scherm

Tja, zo leuk is het niet – maar ik moet er toch iets mee, dus vandaar post ik de foto’s van mijn kapotte MacBook maar hier.
    Zul je niet heel vaak zien – niemand laat expres zijn macbook kapotvallen.

http://www.iphonephp.com/macbook_scherm1.jpg
    http://www.iphonephp.com/macbook_scherm2.jpg

Hij wordt gelukkig nu gerepareerd door ambridge, en met een beetje geluk werkt hij midden volgende week weer.

[size=7:38c113c0f6]*Topic leek me hier het beste passen[/size:38c113c0f6]

Bijdrager
    Brainiac

Innige deelneming.;)

Bijdrager
    Nexoez

ocharm die macbook!

Hopelijk blijft mijn schermpje heel:p
    Hoe heb je dit tegengekomen??:)

Inactief
    Anoniem

Auw….

Bijdrager
    fuen
    ”Nexoez”

ocharm die macbook!

Hopelijk blijft mijn schermpje heel:p
    Hoe heb je dit tegengekomen??:)

Zoals gezegd; gevallen… (*wie laat nu ook zijn macbook vallen? Maarja; als je over-enthousiast over iets bent wat je net uitgezocht hebt en wilt testen/laten zien, wil je wel eens niet goed uitkijken.)
    Dat was inderdaad flink balen, had hem net 5 weken:x .

Ach ja, het is wel duur, en jammer, enzovoort… maar ik zal nu (nog, want er mocht natuurlijk al geen krasje opkomen) voorzichtiger met ‘hem’ omgaan, en maar wat blijven treuren heeft ook geen zin; als ik er volgende week weer op werk ben ik allang blij dat ‘ie het weer doet.

Is overigens – gelukkig – alleen het scherm, en hij is een beetje scheef erop (het scherm/bovendeel dus).
    De rest werkt allemaal nog volledig.

Bijdrager
    MJG

Flink balen lijkt me dat!

Puur uit nieuwsgierigheid: wat kost zo’n reparatie tegenwoordig?

Bijdrager
    fuen

Inclusief wat onderdeeltjes van een paar euro (van het scherm, waar ‘ie vastzit aan het onder-deel) zo’n 630 euro, incl. werktijd enz.
    Een flink bedrag dus…

Bijdrager
    SeaTrue
    ”fuen”

Tja, zo leuk is het niet – maar ik moet er toch iets mee, dus vandaar post ik de foto’s van mijn kapotte MacBook maar hier.
    Zul je niet heel vaak zien – niemand laat expres zijn macbook kapotvallen.

Bedoel je nu dat je hem expres op de grond hebt gegooid?

Ik heb dit ook gehad bij een 5 jaar oude laptop die mijn moeder onder een zware doos boodschappen had gezet -> scherm ook kapot. Reparatie was me te duur (voor die prijs heb je al een betere computer). Deze is nu mijn server (met de batterij als stroomuitvalbeveiliging)

Bijdrager
    fuen

Nee, tuurlijk niet expres; maar om dit te zien moet het óf een op de 100000 macbooks per ongeluk zijn gebeurd (=bij mij het geval), of dus expres.
    Daarom is de kans dus klein dat je zoiets snel ziet, omdat niemand expres zijn macbook op de grond gooit om zo’n foto’s te maken.

Bijdrager
    Horloge

dat is reeete zonde zeg…..en dan nog zo’n dure reparatie….
    daar heb je bijna een nieuwe voor…..

suc6 verder …….en niet meer doen he…..!!!

Bijdrager
    SCCB

Scherven brengen geluk zeggen ze.
    Maar als ik dit zie denk ik daar toch anders over…

Bijdrager
    RiFF

Zo zeg, daar heb je bijna een nieuwe voor! Jammer:(

Bijdrager
    eubank

Auww, ik heb met je te doen. En wat een geld, 630 euro. Maar ja het is algemeen bekend dat laptop onderdelen duur zijn. Misschien een tip: bij interpolis kan je een “buitenshuis” verzekering afsluiten voor ongeveer 9 euro per maand waarbij dit ook verzekerd is.

Bijdrager
    .Arne

Het laten vallen van een computer/laptop zit in mijn brandverzekering. :lol:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.