4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    keyboardboy

Foto's bibliotheek heel groot volgens Sierra, nergens te vinden

Hallo allemaal!

Ik heb sinds een tijdje de laatste versie van Sierra gedownload. Nu was ik in de opslagruimte-optimizer aan het kijken en hier staat dat ik 38 GB aan foto’s op mijn SSD heb staan. Ik heb mijn superdrive eruit gehaald en mijn harde schijf op deze plek gezet, mijn fotobibliotheek staat ook op mijn harde schijf.

Ik kan de foto’s die volgens Sierra 38 GB innemen op mijn SSD nergens vinden. Ook als ik Foto’s open met option ingedrukt vind ik alleen de bibliotheek zoals deze op mijn HDD staat. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog van de laatste 38 GB af kan komen?

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    koen

Je gebruikt beta software, dus het kan dat er nog een bug in zit. Even doorgeven aan Apple via de Feedback app.(y)

Bijdrager
    keyboardboy

Ook met de officiele release is dit nog. Het kan natuurlijk alsnog een bug zijn, maar het ziet er niet zo uit.

Bijdrager
    keyboardboy

Intussen is de foto’s bibliotheek al zo’n 40-45 gb geworden. Dit kan wel kloppen, aangezien mijn vakantiefoto’s erbij gekomen zijn, maar ik snap nog steeds niet wat deze op mijn SSD doen en hoe ik deze hier weg kan halen. Als ik in “Over deze mac” –> “Opslag” kijk staat ditzelfde aantal ook aangegeven op de SSD, en mijn schijf begint nu ook vol te raken waardoor veel dingen lastiger gaan. Toch zou dit niet de bedoeling moeten zijn en ik weet niet goed hoe ik dit op kan lossen. Heeft iemand de gouden tip voor mij?:-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.