8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

Foto,s bewaren

Ik zal de vraag nog maar eens stellen, als ik met mijn iPhone foto,s maak dan staan die via stream op mijn iMac, maar ik wil er daar enkele van verwijderen, maar dan zijn ze ook van mijn Mac en uit mijn album, is er nu geen mogelijkheid om bepaalde foto,s te behouden, en zo ja hoe moet ik te werk gaan

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    GoeieDag

foto’s heet dat. Een ‘hoge komma’ dus. Een apostrof heet dat. Zit gewoon op je toetsenbord.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    GoeieDag

Gebruik je het programma FOTO’S?
    Ik neem aan van wel; hoe staan dan de instellingen in Voorkeuren>iCloud?

Bijdrager
    giljom

Ja ik gebruik gewoon het program foto,s ,In iCloud staat alles aangevinkt

Bijdrager
    GoeieDag

Gebruik nou eerst eens die apostrof, want dit ziet er echt niet uit. Dat zie jij toch ook wel?!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    giljom

stream fotodeling en bibliotheek staan alle drie aangevinkt, en sorry voor mijn foute schrijfwijze.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je iCloud-fotobibliotheek in gebruik hebt, dan is het logisch dat als je het ergens anders weggooit, deze ook op de Mac weg zijn. Want uiteindelijk beheer je op elk apparaat eendezelfde foto-bestand.
    Als je ‘Download originelen naar deze Mac’ aan het staan, gaat het misschien wel goed. Kan ik je niet vertellen, want ik gebruik die iCloud-fotobibliotheek niet. Misschien moet jij ‘m ook niet gebruiken.

Meer info:
    https://support.apple.com/nl-nl/HT204264

Wat is iCloud-fotobibliotheek en hoe werkt het?

Bijdrager
    giljom

Als ik iCloud-fotobibliotheek nu eens uitschakel, wat gebeurd er dan juist, ben ik dan foto’s kwijt, ik ben daar niet zo in thuis.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.