2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    McJohn

Foto’s App – iCloudlibrary

Hallo,

In de Foto’s app heb ik destijds (toen nog met iPhoto) een aantal mappen gemaakt onder “Mijn Albums”. Doch, als ik “icloud library” activeer, zie ik dat die mappen, waarin ik fotomateriaal heb uitgesplitst, opeens verdwenen zijn. De fotos zijn er wel, maar alle mappen met de specifieke benaming (bv. vakantiebestemming) zijn verdwenen, dus ben ik mijn structuur kwijt.

Doe ik iets fout?

Bijdrager
    McJohn

Het is dan uiteindelijk toch gelukt, ik heb vanmorgen mijn complete Foto-bibliotheek even gekopieerd naar het bureaublad, de library van “Foto’s” volledig leegemaakt en opnieuw (op een nu nettere manier) albums aangemaakt. Oorspronkelijk ging het dan nog niet naar de “icloud fotobibliotheek”, dus dacht ik van “laat ik eens bellen naar Apple support”…

Doch, ik vraag me nu luidop af wat die support medewerkers daar van kennis hebben, zij claimen bij hoog en laag dat albums aangemaakt in de Foto’s app op de Mac niet worden overgezet qua structuur naar de iCloud fotobibliotheek.  My ass… dat lukt wel, ik wist gewoon in eerste instantie niet waarom het niet lukte deze keer bij mij. Doch, de Mac dan maar es heropgestart,… en jawel… alle mapjes en albums dat ik in Foto’s heb aangemaakt worden netjes geupload… en zijn zichtbaar op mijn iPad en iPhone…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.