6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jinta

Fotolader heeft geen verwijderknop meer

Ik gooi altijd mijn (geslecteerde) foto’s uit mijn iphone als ik hem aan de Mac via fotolader heb hangen.
    Maar sinds een paar weken/maanden? zit die verwijder-functie er niet meer op. Heel lastig vind ik.
    Heeft iemand hier ook last van of is het een kwestie van instelling???

Bijdrager
    Dick de Roos

Volgens mij is dat al langer het geval.
    Ik verwijder mijn iPhone daardoor via iTunes.

Bijdrager
    Pier

Hier kan het nog steeds, onderaan, het ‘verkeersbord’

Bijdrager
    Dick de Roos

Inderdaad zie ik dat “verkeersbord” soms bij het aansluiten van de iPhone/iPad. Grijs weliswaar (dus niet aanklikbaar) en het verdwijnt na een paar sec.
    Overigens zie ik het (eveneens grijze) rondgaande pijltje wel, maar dus eveneens onbruikbaar. Geen idee waar het oorspronkelijk voor bedoeld was. (Edit: ik kom er net achter dat je hiermee een foto kan roteren:-D )
    Kortom: het verwijderen via Fotolader lukt mij niet (OSX 10.11.6 en Fotolader versie 6.7)

Bijdrager
    GoeieDag

Ik lees twee vragen door elkaar: het verwijderen van foto’s (Jinta), en het verwijderen van de iPhone (Dick).

Het verwijderen van de iPhone van je Mac is al lange tijd onnodig.

Bijdrager
    McMeller

Het antwoord van Dick slaat waarschijnlijk op het veilig verwijderen van je USB-apparaat, wat inderdaad niet meer nodig is.

Je zoekt naar de knop om foto’s van je camera, in dit geval je iPhone, te verwijderen. Ik weet bijna zeker dat je die knop niet ziet doordat de iCloud-fotobibliotheek is ingeschakeld op je iPhone.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.