30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)
  • Q:
    Bijdrager
    Freek.

Fotografie/beeldbewerking-workshop MacOSX.nl

”vogel”

was frans, ik wil fotografieles van je!

Op het idee gekomen door deze vraag in het Het zelfgeschoten prachtplaten-topic moet het er maar eens van komen: een fotografie/beeldbewerking-workshopdagje met MacOSX.nl !

Ik wil er m’n bijdrage aan leveren, wasfrans heeft toegezegd en iVeo draagt ook een steentje bij (dus Desk…). Meer hulp is welkom, maar het startschot kan gegeven worden. Ik gooi de knuppel er maar eens in en stel voor om een dagje te organiseren vlak na de zomervakantieperiode. In augustus of begin september.
    Om eea op de rit te zetten zal er eerst een kleine inventarisatie gemaakt moeten worden wat we willen. Waar is behoefte aan en interesse voor? Wie willen deelnemen en op welke manier? Waar (op een lokatie of in een studio) en wanneer ?

Ik stel voor om de reacties even af te wachten en te kijken wie er mee willen doen en wie mee willen organiseren. Aan de hand daarvan wordt een datum vastgesteld waarop zo veel mogelijk geïnteresseerden mee kunnen doen.

Het lijkt mij erg gezellig en leuk. Maar vooral als er wat opgestoken kan worden van elkaar. Ik wil er echt een goed, leerzaam en inspirerend dagje van maken. Vandaar ook mijn voorstel om het na de zomervakantie te doen zodat eea goed voorbereid kan worden tussen alle dagelijkse beslommeringen door.

Ok dan… ben benieuwd!

even misbruik maken van de situatie door je post te verrijken met een namenlijstje Freek!;) xx loez

mensen die tot nu toe wel in zijn voor een cursus:

02. Mattheus
    03. MauZ
    04. ihans
    06. mvdenberg
    07. onem
    08. vigrid
    10. sammerman
    11. Pieces
    12. paraglider
    13. fritsdebeer.com
    14. Torz
    15. hansenonline –> zorgt ook voor lekkere hapjes
    16. The Photographer
    17. Raikkonen
    18. Katleen
    19. Appleflap
    20. iMac-Boy
    21. Tinnieman
    22. roelboekel.nl
    23. justhan
    24. sidartha
    25. klaus
    26. Brilvisch
    27. wasfrans
    29. chris meijburg
    30. Dick de Roos
    32. jimmoor
    33. JaZ86
    34. bhv
    35. Moode
    36. MvE
    37. beammeup
    38. Radar
    39. J-roen
    40. unSOUND
    41. MicMac
    42. Drome
    43. Matt-le-Boss
    44. Behappy
    45. onno
    46. MacMickey2 (ovb van tijd & datum)
    47. inberlin
    48. muffin.
    49. behappy
    50. Vogel
    51. mvdlande
    52. byebye
    53. kick-it
    54. Pieter Floris
    55. nilmedia
    56. Fokker3
    57. hans dorsman
    58. milottegirl
    59. Meneer Guggenheimer
    60. hietahh
    61. Pbook
    62. TijhofGraphics
    63. DTP2
    64. MacFG

Bijdrager
    Mattheus

Superidee!!! Ben erg benieuwd!!! Niet dat ik nou zo’n fotograaf ben; niet dus… maar ik vind het wel zeer interessant! Dus…. gewoon doen!!!!

Bijdrager
    MauZ

ik wil wel de tutor uithangen:P
    ik ken photoshop zoal uit mn duim onderhand.

Bijdrager
    ihans

Goed idee.
    Ik wil mijn studio wel beschikbaar stellen.

Bijdrager
    marloez

ik ben er bij! hopelijk voor die tijd ook een digi-flex cam..anders moet ik het doen met een analoge of een leen-toestel…

Bijdrager
    mvdenberg

Leuk idee! Ik heb er wel zin in, maar ben echt geen fotograaf. Is deze dag ook bedoelt voor niet fotografen?

Bijdrager
    onem

Geweldig idee. Vindt het altijd leuk om mijn 20D eens op een nadere mannier te kunnen benaderen. Op een gegeven moment heb je toch een bepaalde mannier van kijken ontwikkeld en als andere je dan op iets nieuws kunnen wijzen is dat altijd leuk en vooral goed voor de inspiratie. Ik moet ook zeggen dat de website van wasfrans mij veel inspiratie geeft.

Als ik kan helpen met bijvoorbeeld uitleg in photoshop en beeld correcties en colormanagement dan hoor ik het graag.

Bijdrager
    vigrid

Prachtig idee.
    Ik kom als leerling. Heb een powerbook, mag gerust gebruikt worden als lesmateriaal, mocht er bv. in kleine groepjes worden geoefend in photoshop…

Bijdrager
    marloez
    ”vigrid”

Prachtig idee.
    Ik kom als leerling. Heb een powerbook, mag gerust gebruikt worden als lesmateriaal, mocht er bv. in kleine groepjes worden geoefend in photoshop…

haha! ik leg nu pas de link met jou en flickr..:D hoi!

Bijdrager
    Erik

Goed idee!
    Mocht er nog iets met kleur op het menu moeten komen, wil ik wel komen koken. :wink:

Bijdrager
    sammerman

Ik vind het een geweldig plan. Ik begin sowieso fotografie steeds interessanter te vinden en ik zou wel wat uitleg van de experts willen krijgen. Als het goed is heb ik dan ook eindelijk een nikon d50!
    Dus ik zou het misschien wel leuk vinden om te komen (of hebben jullie helemaal geen zin in zo’n broekie zoals ik ?)

Bijdrager
    Pieces

Super idee! Ik wil graag meedoen. Ik ben wel hobbyist…

Wanneer dat nodig is wil ik uiteraard helpen organiseren. Ik ben echter niet al te ver thuis in het zelf opzetten van die dingen, maar voor hand en spandiensten ben ik beschikbaar :)

Bijdrager
    paraglider

Pracht idee!!!

Ik kom graag! Als leerling/hobbyist.

Powerbook (17″) kan ik beschikbaar stellen.
    Ik kan vanaf basis tot een beetje gevorderd de info wel gebruiken.

Bijdrager
    fritsdebeer.com

Mij mag je ook wel indelen

Ik heb ook wel eens een camera vast gehouden en weet ook een ding of twee.

Bijdrager
    Torz

Prima idee Freek, ik doe mee. Ik wil zelfs wel helpen met de opzet. Maar je weet me wel te vinden.
    Ik denk dat Tiny ook wel wil. Heeft ooit een PS cursus voor macosxers gegeven.
    Eeen stukje kleurmanagment van Erik is ook nooit weg.

Bijdrager
    hansenonline

doe ook graag mee als cursist, kan evt wel voor wat hapkes zorgen. koken is een van mijn hobby’s.

Bijdrager
    The Photographer

opzich heb ik ook wel zin om het een en ander mee te helpen organiseren.
    Heb wel eens wat vaker cursussen Photoshop, workflowmanagment en fotografie lessen gegeven…

Dus zit je nog om mensen verlegen….

Bijdrager
    Raikkonen

lijkt me geweldig om aan deel te nemen!! :D

(hoop wel dat t niet te ver weg gaat zijn, maar ja:P )

Bijdrager
    dame.blanche

Joehoe, count me in! :bigsmile:

Bijdrager
    AppleFlap

Als het met het vervoer lukt ga ik misschien ook wel komen:)

Bijdrager
    iMac-Boy

Ik heb eigenlijk ook wel zin om iets bij te leren, is natuurlijk afhankelijk van plaats en tijd maar ik heb er wel oren naar.

Bijdrager
    Tinnieman

in principe heb ik er ook wel oren naar….ik ben maar een hobbyist en amateur maar ik leer graag bij

Bijdrager
    roelboekel.nl

Sta er zeer zeker voor open! Schrijf mij ook maar op de lijst….

Bijdrager
    justhan

Wil me ook graag hierbij aansluiten, dus – weliswaar afhankelijk van datum – ben ik ook van de partij.

Bijdrager
    sidartha

Geweldig initiatief, count me in.

Bijdrager
    klaus

Mooi! Als het niet te ver in Nederland is, dan kom ik ook af (en als ik nog verlof kan krijgen)

Anders kijken we even om met een aantal Belgen samen te rijden, sparen we diesel uit, die staat toch zo goedkoop tegenwoordig.

Bijdrager
    Brilvisch

Dit vind ik een heel goed idee schrijf mij maar in.

Bijdrager
    was frans

hee leuk! hoop reacties al, ik help graag mee iig op het gebied van digicam en photoshop kan ik wel wat vertellen:)

Bijdrager
    Deskman

Ga ik Frans daar dan voor het eerst live zien??

Bijdrager
    marloez

dat zou spannend zijn he desk! kijk ik ook naar uit!;)

[size=7:22ab741fb1]en welkom in dit leuke topic!…[/size:22ab741fb1]

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.