2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMaarten

Fotofabriek software crashed

Beste forumleden,
    Een half jaar geleden heb ik op mijn imac software van de fotofabriek geinstelleerd om zo digitale fotoboeken te kunnen maken.
    Na enige keren deze software gebruikt te hebben verscheen er opeens na het opstarten een fatal error melding waarna ik alleen nog op ok kun drukken en de software afsloot. De error komt direct na het opstarten nadat er verbinding met de server gemaakt is voor het updaten van de productgegevens.
    Herinstallatie geeft dezelfde error. Buiten het programma kan ik geen preferences vinden maar na opnieuw installeren zie ik wel de map met foto’s links in beeld waarmee ik werk. Het is dus geen schone installatie.
    Vervolgens heb ik de software op een externe harddisk geinstalleerd waar ook mac os 10.6.8 opstaat.
    Dit heeft vijf maanden goed gewerkt. Fotoboek bijna klaar… fatal error en terug bij af.
    Support van fotofabriek: een bekende klacht maar een oplossing hebben we niet.
    Is er misschien iemand op het forum die dit bekend voor komt en is er een oplossing voor?
    Maarten

Sleutelbeheerder
    Night

Als de makers al geen oplossing hebben, dan vrees ik dat wij ook niet veel hulp zullen kunnen bieden.

Je zou het volgende nog kunnen proberen (standaard error-solving steps):
    • Opstarten in safe mode en daarna herstarten in gewone mode
    • SMC en PRAM reset
    • De laatste 10.6 combo update downloaden van Apple en die installeren

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.