14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricky

Fotobooth verschil MB en MBP

Klopt het dat op er op de MacBook veel minder Fotobooth effecten zijn geintstalleerd dan op op de MaCBook Pro?

Bijdrager
    Xcode

Nee, dat klopt niet.:wink:

Bijdrager
    Steff

Photobooth is op alle hardware systemen gelijk.

Bijdrager
    Conker T. Squirrel

En ook al zou er verschil in zijn zou dat toch niet de reden zijn om of een macbook of een macbook pro te kopen!

Bijdrager
    ragoooon

Waar doen mensen toch zo een uitspraken op?

Bijdrager
    Ricky

Is voor mij een doorslaggevende reden geweest hoor …:wink: duhhhh tuurlijk niet.. Bovendien heb ik m al in huis!! en ik hou m ook, mijn MacBook!! Maar goed, de opties zijn dus hetzelfde, dus 2×9 effecten? Want effectblokje 1 gaf eerst alleen ‘normaal’ weer, en de rest niet.

Bijdrager
    Nikita

Nou, 2x 8 dan, de middelste is het gewone beeld.

Bijdrager
    hackie

fotobooth: je maakt met elk effect 6 verschillende foto’s en dan heb je fotobooth toch ook wel weer genoeg gezien voor de komende zoveel jaar? wat een onderwerp zeg :sealed: :P

Bijdrager
    Steff
    ”hackie”

fotobooth: je maakt met elk effect 6 verschillende foto’s en dan heb je fotobooth toch ook wel weer genoeg gezien voor de komende zoveel jaar? wat een onderwerp zeg :sealed: :P

Vind je? Ik stuur elke ochtend een paar foto’s naar Lyon Frankrijk. Doe me haar er tegenwoordig ook in aangezien me zusje de spiegel ongeveer 3 uur lang gebruikts in de ochtend.
    En die effecten zijn leuk! Met een simpele klik staan ze in iPhoto of als Systeemavater.
    Heb er altijd wel lol mee!

Bijdrager
    Ricky
    ”hackie”

t is anders wel verdomd leuk om wat aparte foto’s met effectjes cadeau te doen aan je vriendje/vriendinnetje.. maar ja, daar komt niet iedereen op!

Bijdrager
    Marius1976
    ”Ricky”
    ”hackie”

t is anders wel verdomd leuk om wat aparte foto’s met effectjes cadeau te doen aan je vriendje/vriendinnetje.. maar ja, daar komt niet iedereen op!

Inderdaad. En verder was de reactie van Ricky ook offtopic. Maar dat terzijde.

Maar hoe kwam je erbij te denken dat er op de MBP meer effecten geinstalleerd zouden zijn? Ik snapte je verklaring niet helemaal…

Marius

Bijdrager
    Ricky

sorry, maar actie vraagt om reactie, vandaar dus offtopic.

ik kom daarbij doordat, toen ik Fotobooth voor de eerste keer gebruikte, bij het eerste effectenblokje alleen de normale mode beschikbaar was, en bij het tweede blokje er wel 8 effecten zichtbaar waren. Omdat ik in de winkel op een mbp wel die andere 8 effecten had gezien, dacht ik even; hee misschien zitten hier (mb) gewoon minder mogelijkheden op. Dat bleek niet het geval, en nu zijn die effecten bij mij ook gewoon zichtbaar. dus t is gewoon opgelost allemaal!

Bijdrager
    Marius1976

Sorry Ricky, ik maakte een fout!

Ik bedoelde dat de reactie van hackie offtopic was. Jouw reactie was prima en ik vind photobooth ook cool.

Zucht… ik ben niet echt helder he.

Thanks
    Marius

Bijdrager
    Ricky

haha, zoiets vermoedde ik al, no problem.. slaap lekker alvast zo :wink:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.