4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Barttt

Fotoboeken importeren in iPhoto '11

Beste OMT-leden,

Ik heb iLife ’11 geïnstalleerd. die verwijst naar een up-to-date fotolibrary. Ik wil in die library graag 2 fotoboeken importeren die in een andere (oude) fotolibrary staan. Weet iemand of dat kan en hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Bart

Bijdrager
    Ostinato

Ik heb zelf iPhoto ’11 los geïnstalleerd en mijn fotoboeken werden gewoon overgenomen uit de oude library.

Bijdrager
    Barttt

Thanks Ostinato. Dat klopt ook wel. Op mijn MB staan twee gebruikers (mijn vrouw en ik). In iPhoto ’11 op het account van mijn vrouw werden haar fotoboeken (en foto’s, en video’s) uit haar library onder iPhoto ’09 ook overgenomen. Dat ging dus goed.

Nu wil ik op haar account in iPhoto eigenlijk al onze foto’s gaan beheren, zodat we niet twee aparte fotoverzamelingen hebben. Het importeren van mijn hele library in haar iPhoto gaat op een of andere manier niet. De foto’s heb ik dus al handmatig uit de data-mappen van mijn oude library gekopieerd op de HD en in haar iPhoto geïmporteerd. Nu de fotoboeken nog. Staan die ook ergens in een map in mijn oude library-bestand, zodat ze apart te importeren zijn?

Bart

Bijdrager
    Ostinato

Oeps niet goed gelezen.

Je kan met iPhoto wel meerdere libraries openen (alt inhouden bij opstarten). Ik weet alleen niet hoe je een fotoboek van de ene naar de andere library krijgt. Misschien helpt deze draad:

iphoto Fotoalbum overzetten naar andere Mac

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.