3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Bonte

Fotoboek uitprinten op A4, Help

Hoi groep,

Ik heb me al maanden de pleuris gezocht naar een programma om A4 fotoboeken uit te printen maar tot nu toe niets gevonden, jullie zijn mijn laatste hoop.:)

Hier naast mij staat dus zo’n grote OcĂ© machine die mooie A4 boekjes kan uitprinten, ik wil daar handige fotoboekjes mee uitprinten op A4 rechtstaand. Dat lukt me wel in een programma als iWork maar dat is toch een hoop extra werk en niet handig voor veel foto’s met verschillende formaten, iWork en de meeste DTP programma’s zijn niet echt toegespitst op foto’s.
    iPhoto is daarentegen ideaal hiervoor ware het niet dat die enkel liggend formaat doet, geen A4 rechtstaand dus. Apperture idem de laatste keer dat ik de demo installeerde, Lightroom doet dit wel prachtig op A4 maar alle pagina’s hebben van begin tot eind dezelfde layout. Fotoboek software om bestellingen mee te plaatsen vallen ook uit de boot want die printen niet uit naar je eigen printer.

Ik zoek dus een programma waar je makkelijk foto’s mee kan uitprinten op A4 rechtstaand met verschillende layout-mogelijkheden per pagina. Iemand een gouden tip voor mij?

Bijdrager
    Ludo

Je kunt vanuit iphoto wel prima op staand A4 printen. Selecteer de gewenste foto’s en kies onder afdrukken voor een stijl, bijv aantal per pagina, contactvel oid, Je hebt dan geen bijzondere layout, maar wel simpel een overzicht van je foto’s.

Bijdrager
    Yaris

Je hebt die vraag in http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=101866 ook al gesteld. Wie nog tips heeft kan ze daar posten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.