5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mel

Fotobibliotheek verwijderen van Iphone 4S

Ik lukt me niet op de fotobibliotheek van mijn Iphone te verwijderen. Het zijn foto’s die ik eerder met de oude versie van ITunes vanuit mappen op mijn MacBook op naar mijn IPhone heb gesynchroniseerd.

Zojuist alle foto’s naar IPhoto geïmporteerd, alle foto’s van van de Iphone laten “verwijderen”….maar de fotobibliotheek staat er nog steeds.

Bij instellingen deze bibliotheek geprobeerd te verwijderen. Je kan namelijk erover heen vegen en dan verschijnt de button “verwijderen”. In eerste instantie lijkt het of dat lukt, je kan de button ” verwijderen” aanklikken en je ziet dat de bibliotheek verwijderd wordt. Echter enkel seconde later staat de fotobibliotheek er gewoon weer tussen.

Gezocht bij de nieuwe versie van ITunes, bij Iphoto, maar nergens kan ik bij deze foto’s komen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Wolfii82

Ik had hier een bericht staan, maar dat sloeg nergens op, verhaal verkeerd gelezen denk ik.

Bijdrager
    Wolfii82

Hang je iPhone aan iTunes en verwijder dan de foto’s.

Bijdrager
    Rethep

En hoe doe je dat dan precies ? Ik heb een soortgelijk probleem, nl. dubbele foto’s in mijn fotobibliotheek.

Bijdrager
    SvS

Zelfs op iPad zelfde probleem, dan zit je met geheugen tekort. Ik wacht al maanden op gouden tip…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.