8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    sbpm08

fotobibliotheek foetsie na downloaden iPhoto'11

Sinds in iPhoto’11 heb gedownload is mijn fotobibliotheek foetsie. Bij het openen van iPhoto vraagt een scherm het volgende:

Welke fotobibliotheek moet iPhoto gebruiken, selecteer een bibliotheek in de lijst (waar niets in staat), zoek een andere bibliotheek op uw computer (die moet ik waarschijnlijk kiezen, maar ik weet niet waar mijn foto’s standaard zijn opgeslagen), of maak een nieuwe bibliotheek aan.

Erg jammer allemaal want nu kan ik niet bij mijn foto’s. Wie weet waar ik mijn foto’s kan vinden ? Ik hoop niet dat ik ze echt kwijt ben allemaal.

Bijdrager
    Hansi2124

In je Thuismap / Afbeeldingen / iPhoto-bibliotheek

Bijdrager
    sbpm08

Bedankt voor je reactie. Ik vind onder Thuismap/ Afbeeldingen wel de Photo Booth Bibliotheek maar zie daarin geen bestanden. Is dit wel de goede bibliotheek ?

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, dat is Photo Booth…..

Bijdrager
    Hansi2124

Als je iPhoto opstart met de alttoets ingedrukt, krijg je een popup te zien:

Kies een van deze 2 (als je de keus hebt).

Bijdrager
    sbpm08

Hans,

Bedankt voor je hulp. De keuze komt niet naar boven. Is er nog een andere manier ?

Mvg,
    Rick

Bijdrager
    jgmkoster

Een manier die altijd werkt; in je backup je bibliotheek opzoeken en terug zetten.

Bijdrager
    1984

Toets eens ctrl alt cmd en klik dan op het iPhoto icoon in je dock en vervolgens op open dan krijg je onderstaand venster te zien waar je verder mee kunt

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.