10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    bob0172

foto van iphone 4 naar mac,,, geen extra software please

Ik snap niet waarom je niet gewoon je fotos kan draggen en droppen vanuit de map.
    weet iemand een manier hoe ik die fotos van mn iphone op mn pc krijg?
    Het moet via itunes kunnen maar dan ben ik bang met syncen alles kwijt te raken (heb dit eerder gehad).

Bijdrager
    stavos

Niet met iTunes, wel met iPhoto. iPhone aansluiten, iPhoto opstarten en je telefoon wordt gezien als een camera. Foto’s importeren en klaar. Niets synchroniseren of wat dan ook..

Gaat het om een enkele foto, dan kan je de foto ook naar jezelf mailen. Geen extra software nodig..:wink:

Bijdrager
    CeKa_

blauwe tand

Bijdrager
    CeKa_

windows versie kan je ook je iphone vinden bij deze Computer.

Bijdrager
    stavos

Nee helaas, bluetooth gaat niet werken. BT is alleen voor het pairen met bijv. een headset of toetsenbord.

Bijdrager
    Beaglelover

Als je een (i)Mac hebt kan het ook met de fotolader.app, persoonlijk vind ik dat wat prettiger.

Bijdrager
    Vassilli

Fotolader. Standard op elke Mac. Als het een windows bak is heb ik geen idee.

Bijdrager
    bob0172

Mooi, importeren werkt prima. Alleen klinkt het een beetje raar omdat je vanuit het perspectief vd iphone gezien,,, exporteert. Daarom was ik wat huiverig voor dataverlies,

thanx!!

Bijdrager
    rrkramer

Installeer de app syncomatic.
    Deze app synchroniseerd je foto’s wireless vanaf je iPhone naar je mac als je op hetzelfde netwerk zit. Hoef je niet eens je iPhone aan je mac te hangen.

Bijdrager
    justhan

Een andere mogelijkheid is met Voorvertoning, kies voor “archief”, “importeer van iPhone”.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.