5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    KR1275

Foto toevoegen vanaf de finder

Ik wil een foto naar mijn iPhone brengen om die aan een contcat toe te voegen. Het lijkt me niet te lukken, alleen via synchoniseren, maar dan worden complete fotobestanden gewist. De foto’s die op mijn iPhone staan, wil ik niet wissen.

Kan het niet gemakkelijker? Met mijn Sony E. is het een koud kunstje. Ik dacht dat Apple het merk van de gebruiksvriendelijkheid was…, dus er is vast een verborgen trucje

Bijdrager
    Calpa

Je kunt hem synchroniseren met iPhoto.. simpelweg importeren en synchronisatie aanzetten.. persoonlijk vind ik iPhoto geen fijn programma, en wanneer ikzelf een foto op mijn iPod wil hebben mail ik hem naar mijzelf en sla ik hem daaruit op, of ik download hem via internet uit de browser.

Bijdrager
    Pieterr

Als je je iPhone als veredelde USB stick wilt gebruiken (om bv foto’s mee te nemen) dan is een programma als AirSharing handig. Zo’n foto aan een email attachen die je vanaf je iPhone wilt versturen, kan echter niet.

Bijdrager
    KR1275

Nee, dat bedoel ik niet.
    Ik heb een foto, die ik gewoon naar mijn iPhone wil brengen. Maar het lijkt erop of je alleen maar via synchroniseren foto’s kunt overbrengen, maar dan wist hij de foto’s die er nu op staan. Terwijl een foto toevoegen vanaf de finder toch geen bijzonder verzoek is?

Bijdrager
    Pieterr
    ”Richard

Terwijl een foto toevoegen vanaf de finder toch geen bijzonder verzoek is?

Het Apple universum centreert zich (meer en meer) rondom iTunes. Of dat nou leuk of handig is, of niet…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.